“Xorda
keçirdiyim 21 ilimə
heyifsilənirəm”
QVAMİ MƏHƏBBƏTOĞLU,
Əzizağa Əzizov... O, “Xəzər” televiziya kanalının çəkdiyi “Aramızda qalsın”
serialındakı Əjdər rolu ilə daha çox tanındı, daha çox sevildi. Özünün təbirincə desək,
tanınmış səhnə ustası, Xalq artisti
Afaq Bəşirqızı
ilə
respublikamızın bütün bölgələrini
gəzdi,
“Aramızda qalsın”la ölkə
sərhədlərini aşdı. Bununla da uzun müddət
xorun kölgəsində qalmış bir
şəxs
özünü bir daha sənət adamı kimi təsdiqlədi. Beləliklə, həmsöhbətimiz Əzizağa
Əzizovdur. Onunla redaksiyamızda görüşdük. Elə ilk sualımızı
ünvanlamaq istəyirdik ki, o, “Aramızda qalsın” serialındakı Əjdər roluna girdi və özünəməxsus şəkildə: “Tavaxıl eləyin”, - dedi. Sonra isə əlavə etdi: “Sizi mənə kim urcah
eləyib?” Mən sakitcə dilləndim: “Kim olacaq, ay Əzizağa müəllim, təbii ki, “Aramızda qalsın”,
- dedim. Ona ilk sualımız gənclik arzusu ilə bağlı oldu.
- Dənizçi olmaq istəmisiniz, amma həyatın dalğaları sizi
incəsənətə atıb...
- Dənizi çox sevirəm. Ona görə də dənizçi
olmaq istəyirdim.
Bu məqsədlə Odessadakı Hərbi Dənizçilik
Məktəbinə sənədlərimi vermək fikrində idim. Lakin böyük qardaşım, bir də bacım Solmaz
xanım dedilər
ki, yox, bəs sən aktyor olmalısan.
Bu da səbəbsiz deyildi. Belə ki,
mən boya-başa
çatdığım Hacıqabulda o vaxt fəaliyyət
göstərən Xalq
Teatrının üzvü idim. Və həmin teatrın səhnəsində
çalışmağımı da hobbim sayırdım.
Uzun sözün qısası, çox danışıqlardan
sonra onlarla, yəni qardaşım və bacımla belə bir şərt kəsdim: Mədəniyyət və İncəsənət İnsitutuna qəbul olunmasam, əsgərliyə, oradan da Dənizçilik Məktəbinə gedəcəyəm. Xoşbəxtlikdənmi deyim, bədbəxtlikdənmi
deyim, İncəsənət İnsitutunun Musiqili komediya
aktyorluğu fakültəsinə qəbul olundum.
- Axırıncı cümlənizi başa düşmədim. Bu nə deməkdir?
- Yenə deyirəm, aktyor olmaq istəməmişəm. Bu sənətə
təsadüfən gəlib
düşmüşəm.
Odur ki, dolanışığım yaxşı olanda,
tamaşaçıların alqışları çox olanda
bunu xoşbəxtliyim, çətinliyə düşəndə isə: “Ay qardaş, ay bacı, niyə məni bu əzaba saldınız?” - deyərək bədbəxtçiliyim kimi yozuram.
-
Görünür bu sənətin yollarında
çətinlikləriniz
çox olub...
-
Hansını deyim? İnstitutu bitirəndən sonra təyinatımı
Opera və Balet
Teatrına vermək
istəyirdilər. Gördülər
ki, əsgərlikdə olmamışam.
O vaxt əsgərlikdə olmayanları, ümumiyyətlə, paytaxtdakı sənəd ocaqlarına təyinatla qəbul etmirdilər. Mənə dedilər
ki, get, müvəqqəti olaraq Kirovabad
Dövlət Dram
Teatrında çalış, əsgərlikdən qayıdan kimi səni Opera və Balet Teatrına
işə
götürərik.
Əsgərliyə gedib qayıtdım və beş ay o teatrda
“çalışdım”. Sözün
düzü, mən
heç həmin
teatra getmirdim. Sadəcə, maaş alandan-alana ora gedirdim. Elə bu səbəbdən
həmin teatrda
heç bir rol ifa etmək
mənə nəsib olmadı. O ki qaldı niyə məhz Opera və Balet Teatrına təyinatımı vermək istəyirdilər? Mənim səsim bas-bariton idi.
Bu sənət ocağına da
belə bir səsə malik sənət adamı lazım
idi. (Yeri gəlmişkən, bu, nadir səslərdən
sayılır. Səs
ya bas olur, ya bariton, ikisi bir şəxsdə nadir hallarda olur.
İndi məndə ondan əsər-əlamət qalmayıb).
Amma solfecio (musiqini eşitmə və duyma qabiliyyətini inkişaf etdirmək, eləcə də not oxumaq təcrübəsini artırmaq məqsədi daşıyan tədris fənni - Q. M) bilmədiyim üçün altı ay xorda fəaliyyət göstərməyimi, səhnəyə
alışmağımı, bundan sonra solist kimi
çalışmağımı məsləhət gördülər. Məlumat
üçün deyim ki, o vaxt solfecio yalnız konservatoriyada
keçirilirdi, mən
də İncəsənət
İnstitutunu bitirmişdim.
- Sonradan operanın solisti ola bildinizmi?
- Həmin altı ay döndü illərə. Yəni nədənsə
solist kimi çalışmağım üçün şərait yaratmadılar.
2007-ci ilin fevral ayında isə Opera və
Balet Teatrından birdəfəlik
çıxmağı qərara
aldım. Düz 21 ilimi, əgər
belə demək mümkünsə, orada yelə verdim. Əgər sual versəniz ki, dönüb keçmişinizə baxsaydınız, hansı
günləri xatırlamaq istəməzdiniz, mən günləri yox, həmin 21 ilimi deyərdim. Mənim üçün o illər o qədər ağrılı,
acılıdır ki... Hərdən o illər yadıma
düşəndə başımdan
tüstü çıxır.
- O illərdə toy məclislərində məharətinizi göstərmək niyyətində oldunuzmu?
-
Sözün düzü, bir il tamadalıq
etdim. Lakin sonradan gördüm ki, bu iş mənim təbiətimə əsla uyğun gəlmir. Odur ki,
uzaqlaşdım.
- Bəs o illərdə başqa teatrlara üz
tutmağı düşünmürdünüz?
- Niyə ki,
düşünürdüm. Birinci dəfə (1989-cu ildə)
Musiqili Komediya Teatrına dəvət olundum. Lakin burada mənim
qeydiyyat məsələm həll
olunmadı. Odur ki, Opera və Balet Teatrından tam ayrıla bilmədim. Çünki mən
bu sənət ocağının
yataqxanasında qalırdım. Maaşımla kirayə ev tuta
bilməzdim ki...
İkinci dəfə Səyavuş Aslanın dəvəti ilə
(o zaman Səyavuş
Aslan həmin sənət ocağının bədii rəhbəri idi) orada müqavilə ilə
çalışdım və
bir sıra rollar ifa etdim. Elə ki, xanımımın
iş yerindən bizə ev verdilər, mən də xordan uzaqlaşdım. Eh, bu
21 ildə nələr çəkmədim ki...
- İşləriniz o vaxtdan axarına
düşdü?
-
Tanınmış sənətkarımız, gülüş ustamız Afaq Bəşirqızı “Bəşir” teatrını təsis edən vaxtdan, daha doğrusu,
1995-ci ildən. Bir neçə il onunla çalışdım. Allah ondan razı olsun, onunla işləyəndən sonra maddi vəziyyətim qaydaya
düşdü. Yeri gəlmişkən,
onu da deyim ki, bir aktyor kimi püxtələşməyimdə Afaq xanımın
çox böyük əməyi var. Məhz o məni bir aktyor kimi
ölkəmizdə tanıdıb.
Yoxsa mən kim idim? O mənə həmişə dayaq olub. Həyatım boyu ona minnətdaram. Elə ilk
övladıma da onun şərəfinə Afaq adı
vermişəm.
Afaq xanım bu gün də
mənim fəaliyyətimlə maraqlanır, öz
tövsiyələrini verir. Yəni o,
bu gün də mənim müəllimimdir,
böyüyümdür. Elə bir müəllimim, dayağım
olduğuna görə
qürur duyuram.
- Afaq xanım sizi necə kəşf etmişdi?
- Belə güman edirəm ki, o, oynadığım
tamaşalara baxdıqdan sonra məni komandasına dəvət etmişdi. Yəqin, o bir aktyor kimi məndə bu sənət olan
yanğını, sözün həqiqi
mənasında,
görə
bilmişdir.
“Aramızda
qalsın”ın Əjdəri
- Əzizağa müəllim, bu gün siz el
arasında “Aramızda qalsın” teleserialında
oynadığınız Əjdər kimi tanınırsınız. Əjdəri sizin prototip hesab etmək olarmı?
- Mən deyərdim ki, Əjdər 99 faiz elə Əzizağadır. Bu mənada mən “Xəzər” televiziyasının çəkdiyi 200 seriyalıq “Aramızda
qalsın”da elə özümü
oynamışam. Yeri gəlmişkən, onu da deyim ki, mən bu rola qədər bir vaxtlar oynadığım səhnəciklərdəki rollarımla -
Nuhbala, Mırzağa kimi də
tanınırdım. Əjdər isə məni qonşu ölkələrdə də tanıtdı. Bu mənada “Aramızda
qalsın” məni
çox məşhurlaşdırdı.
- O rol sizə görə yazılmışdı?
- Xeyr, həmin filmin yaradıcı heyəti ssenari yazılandan sonra
aktyor axtarışına çıxıb. Həmin obraza uyğun
aktyor arayarkən mənim üzərimdə dayanıblar. Sən demə, onlar mənim bir neçə tamaşama
baxıblarmış. Mən də ssenarini oxuyandan sonra qeyri-adi
öz-özümə dedim: “Bu elə mənəm ki...” Yeri gəlmişkən onu da deyim ki, mən “O olmasın, bu olsun”da Qoçu
Əsgər, “Arşın mal alan”da Soltan bəy, “Bankir adaxlı”da Zaur,
“Qısqanc ürəklər”də Mikayıl, “Subayalarınızdan görəsiniz”də Seyfi, “Volqalı canan”da
Doymazov, “Səhnədə məhəbbət”də Şvartseneger, “Aldın payını, çağır
dayını”da Mazarov, “Bir günlük xəlifəlik”də Harun-ər-Rəşid və s. kimi tamaşalarda müxtəlif rollar ifa etmişəm. “Yaşıl eynəkli adam”, “Dəvətnamə”, “Mükafat”, “Şans” və bir çox televiziya
tamaşalarında, eləcə də “Qovğalı kəndinin gecələri”, “Ci-mi”, “Hərənin oz tayı+payı”, “Bizim Bayram” və s. filmlərdə çəkilmişəm. “Xəzər TV” sayəsində isə Türkiyənin “TRT 1” kanalının çəkdiyi “Zengin kız ve fakir oğlan”
serialında da rol almışam.
- Seriala çəkilmək üçün hansı
şərtləriniz olub?
- Elə bir şərtim olmayıb. Sadəcə, yaradıcı heyətə dedim ki, Əjdərin həyat yoldaşı Dilbər rolunu kim
oynayacaq? Dedilər,
bu sənin nəyinə lazımdır?
Dedim, axı mən əsas tərəf müqavilimin kim olduğunu bilməsəm, o rolu yaxşı oynaya
bilmərəm ki? Elə ki, həmin rolun Xalq artisti Səidə Quliyevaya həvalə olunduğunu dedilər, sözün
düzü, çox sevindim. Əgər serialda mənim tərəf müqavilim başqa bir
aktrisa olsaydı, bəlkə də, razılıq verməzdim.
- Aktyorlardan söz
düşmüşkən, eşitdiyimə görə sonradan bir neçə aktyor serialı tərk etdi. Siz çəkilişlər müddətində, yəni 3 ildə belə bir fikrə düşmədiniz ki?
-
Heç bu barədə düşünmədim də. Çünki mən “Xəzər” televiziyasının, eləcə də filmin bütün
yaradıcı heyətinin elə bir qayğısı ilə əhatə olunmuşdum ki... Hətta inandırım
sizi, bu serialda maliyyə
məsələlərinə fikir vermədən belə
çalışmağa hazır idim. Yeri
gəlmişkən, onu da deyim ki,
hazırda “Bir ailəm
var” serialında Vidadi rolunda çəkilirəm. Vidadi öz ciddiliyi ilə
Əjdərdən çox fərqlənir.
- Yəqin ki, yaxın zamanlarda sizə “Vidadi” deyə müraciət edəcəklər
- İnanmıram, çünki həyat təcrübəmə əsasən deyə bilərəm ki, indiydək bizdə heç bir aktyora ifa etdiyi
dramatik obrazın adı ilə müraciət olunmayıb. Onu da deyim ki, Əjdərin yaddaşlara həkk olunmasında onun
işlətdiyi
sözlər
(tavaxıl elə,
nifrinliyini tökmə,
giriftar oldum, şeşdağ oldum, ivrahimlər, səni
mənə ürcah edənin və sairə) önəmli rol oynayıb.
Unutmayın ki, indi belə
sözlər dilimizdə, demək olar ki, işlənmir. Halbuki bir zamanlar dədələrimiz bu sözlərdən
istifadə ediblər. Yeri gəlmişkən, o sözləri serialın müəllifləri ssenariyə daxil ediblər. Orada mənə aid ifadə “səni mənə urcah edənin”dir.
Atam anama hirslənəndə o ifadəni
işlədərdi.
- Serialda Əzizağa hər şeyi şişirdir,
özünü hər bir işi bacaran kimi təqdim edir. Bəs siz necə?
- Evdə məişət işlərini həmişə özüm həll etməyə çalışıram. Və belə işləri görəndə xüsusi ləzzət alıram. Görəndə ki, bacarmıram, dərhal ustaya müraciət edirəm. Amma maşına, internetə
əsla
marağım yoxdur. İnandırım
sizi, indi də təyyarəyə minəndə ürəyim bulanır. Təyyarədən düşəndə
meyit kimi oluram. 2-3 saatdan sonra özümə gəlirəm.
Avtobusa minəndə də gərək qabağa baxam.
Sağa-sola boylananda ürəyim bulanır.
“Mən bir qədər mühafizəkaram”
-
Serialdakı həyat yoldaşınız sizə “antikvar” kimi də müraciət edir...
-
Yaxşı yadıma saldınız. İnandırım
sizi, bu filmə qədər həyat
yoldaşım Aybəniz
xanım mənə həmişə
“antikvar” deyə
müraciət
edirdi. Bilirsinizmi niyə?
Mən
bir qədər mühafizəkaram. Daha doğrusu, əgər belə demək mümkünsə, köhnə xasiyyətliyəm. Məsələn, qısa paltar geyinənləri görən
kimi deyirəm ki,
görəsən, onların valideynləri niyə belə şeylərə icazə
verirlər. Amma serialdan sonra o daha mənə beləcə müraciət
etmədi. Dedi
ki, daha sənə belə müraciət var...
- Səhv etmirəmsə, hələ fəxri adınız yoxdur...
-
Heç buna görə narahat da deyiləm. Bəlkə, bu da ondan irəli gəlir ki, mən heç zaman aktyor
olmaq istəməmişəm. 30 il keçməsinə baxmayaraq, bu dəqiqə ərizəmi yazıb işdən çıxa bilərəm. Bu məni incitməz. Bu sənəti indi də istəmirəm. Mənim
üçün problem deyil. Yəni heç zaman da
demirəm ki,
teatrsız yaşaya bilmərəm. Amma hərdən
düşünürəm,
niyə də olmasın? Axı hazırda elə
titullu aktyorlar var ki, onların yaradıcılıq diapozonu mənimlə heç müqayisə ediləsi deyil. Amma sabah ad verilsə, qoyub getmərəm. Deyərəm, mənə etimad göstəriblər. Mən bunu
doğrultmalıyam. Yenə deyirəm, pis-yaxşı
çalışıramsa, bu rolları oynayıramsa,
teatrın aparıcı aktyoruyamsa, baş rollarda
oynayıramsa, seriallarda və televiziya tamaşalarında çəkilirəmsə, Vətən qarşısında borcumu
yerinə yetirmişəmsə, necə deyərlər, bir balaca layiqəmsə, niyə mən fəxri ad almayam? Mən
başqa nə etməliyəm ki, fəxri ad alım?
- Bu fikirlərə görə qınağa tuş gəlməyinizdən çəkinmirsiniz?
- Əsla, yox. Qınayanlar baxsınlar ki, mən niyə belə deyirəm də...
-
Eşitdiyimə görə, Qarabağ döyüşlərində də iştirak etmisiniz...
-
Xocalı soyqırımından bir neçə gün sonra cəbhəyə könüllü
yollandım. Ağdərə bölgəsində oldum.
Özü də II Bakı batalyonunun tərkibində.... O barədə danışmağı
xoşlamıram, hamı getməli idi, mən də getdim.
- Döyüşlərdən bəhs edən filmə çəkilmək ürəyinizdən keçibmi?
- Təbii ki. Ramiz Əzizbəylinin Orxan Fikrətoğlunun ssenarisi əsasında çəkdiy “Yalan” filminə dəvət olunmuşdum. Sözün düzü, döyüşlərdə iştirak etmiş bir şəxs kimi həmin filmə çəkilmək arzusunda idim. Lakin seçimlərdən sonra baş rola Vidadi Həsənov çəkildi. İnsafən, həmin filmdə Vidadi Həsənov çox gözəl oynayıb. Görünür, qismət deyilmiş. Yenə deyirəm, qismət...
- Başqa
hansı rolda gözünüz qalıb?
- Mən gözüm qalıb deməzdim. Amma bu bir həqiqətdir ki, elə bir aktyor yoxdur ki, hansısa rolu oynamaq həsrətində olmasın. Mənim də belə bir arzum var. İstəyirəm ki, “Hacı Kərimin Aya səyahəti”ndə Hacı Kərimi oynayım. Özü də tərəf müqavilim Afaq xanım Bəşirqızı olsun.
- Bəlkə,
başınıza gələn
maraqlı bir əhvalatla söhbətimizi
davam etdirək?
- Bir dəfə Opera və Balet Teatrında “Leyli və Məcnun”un fasiləsi zamanı su içmək məqsədilə həyətə düşdüm. Lakin həyətdəki krantda su olmadı. Mən də teatrın qarşısındakı kafeyə cumdum. Su içəndə gördüm ki, ətrafımdakılar mənə baxaraq gülüşürlər. Teatra qayıdanda birdən ayıldım. Sən demə, mən küçəyə ərəblərin qiyafəsində, üstəlik, qrimdə çıxmışammış. Camaat da mənim bu halıma gülürmüş.
- Hansı
söhbətin aramızda qalmasını istəyərdiniz?
- Heç birinin.