Kimliyindən asılı olmayaraq, bütün insanlara qarşı xoş münasibət göstərmək dinimizi bizdən istəyirdir

SƏMƏD İSGƏNDƏROĞLU,

 

Bu gün dünyada baş verən hadisələrə diqqət yetirəndə bütün konfliktlərin təməlində din faktorunun olduğu açıq-aydın görünür. İşin mahiyyətinə vaqif olanlar isə yaxşı bilirlər ki, din ayırıcı, savaşa şövqedici, qan tökülməsini istəyən bir güc qaynağı deyil, sadəcə müəyyən səbəblər üzündən həqiqətləri görə bilməyənlər, yanlış anlayanlar belə qənaətlərə gəlirlər. Çox uzağa gətməyək. Hamımız bu günlərdə Həcc ziyarətində basabas düşərək dünyasını dəyişən zəvvarlarımızın başına gələnlərdən üzülürük. Əslində biz tamamilə başqa şeyə üzülməli, özümüz üçün gərəkli nəticə çıxarmalıyıq. Məlumdur ki, uca dinimiz İslam Allah qarşısında insanlara hər hansı imtiyaz haqqı vermir, hər kəsi darağın dişləri kimi bərabər görür. Sevimli Peyğəmbərimiz Həzrət Muhamməd (s.ə.s.) öz qızı Fatimeyi-Zəhraya söylədiyi bir sözlə bu mövzuda qiyamətə qədər bütün insanlığa misilsiz bir dərs vermişdir. Məsələ belə olur ki, bir savaşdan müsəlmanlar qalib dönürlər özləri ilə çox sayda qənimət, kölə, kəniz gətirirlər. Həmin dövrdə ən geniş yayılmış qənimətlər sırasında əsir alınmış insanlar yer alırdı. Onları bazara çıxarıb satır, istədikləri kimi incidirdilər. Ancaq İslamın gəlişi ilə bu gedişi dayandırdı köləylə insan kimi davranmaq şərtini ortaya qoydu. Fatimə anamız da belə bir zamanda atasının yanına gəlib ondan ev işlərində işlətmək, daha doğrusu, köməyindən faydalanmaq üçün bir kəniz, yəni əsir qadın istədi. İstəyərkən qabar-qabar olub, dərisi soyulmuş ovcunun içini göstərdi ki, bəlkə istəyi qəbul olunar. Üstəlik onu da söylədi ki, hazırda Mədinədə ortabab ailələr belə qapıda bu cür insanları işlədirlər. Hər gün su çək, əl dəyirmənında buğda üyüt, uşaqlara bax, yemək hazırla, təmizlik işlərini gör... Araya ani sükut çökür sevimli Peyğəmbərimiz ciyərparası Fatimə anamıza təbəsssüm dolu gözlərlə baxdıqdan sonra onu evlərinə yola salır. Yola salanda da sevimli övladının müəyyən qədər küskün ola biləcəyi ehtimalını da düşünür. Axşam onlara gedir, Əli ilə Fatimənin arasında oturur belə bir nəsihət verir:

 

- Qızım, sən hər gecə yatmazdan əvvəl 33 dəfə Sübhanallah, 33 dəfə Əlhəmdulillah, 33 dəfə Allahu Əkbər oxu. Bu sənin üçün sənin istədiyindən daha xeyirlidir.

 

Başqa bir dəfəsində sevimli Peyğəmbərimiz (s.ə.s.) yenə Fatimə anamıza belə buyurur:

 

- Qızım, Peyğəmbər övladı olduğuna güvənmə, Allah izn verməzsə, mən belə səni qurtara bilmərəm.

 

Buyurun, uca dinimizin insana münasibəti, kimlərinsə özü üçün imtiyaz əldə etmək cəhdinin qədər böyük bir xəta olduğunun sübutu. Qiyamətə qədər bütün qadınlara iffət, iman örnəyi kimi göstərilə biləcək Fatimeyi-Zəhra anamıza verilməyən o imtiyaza özünü layiq görən o zavallı kimdir görəsən?

 

Belə bir iddia var ki, Səudiyyə kralının oğlu şeytanı daşlamaq üçün böyük bir avtomobil korteci ilə yola çıxıb mühafizəçilər camaatın yolunun kəsdiyi üçün proqram pozulub, gedənlərlə gələnlər üz-üzə gəliblər, nəticədə basabas yaranıb yüzlərlə insan həyatını itirib. Əgər bu iddia həqiqətdirsə, hesabı, Allah qatında sorğu-sualı necə olacaq, bunu təsəvvür eləmək adamın varlığını sarsıdır. Sevimli Peyğəmbərimiz buyurur ki, bir ərəbin ərəb olmayandan, bir ərəb olmayanın da ərəbdən heç bir üstünlüyü yoxdur. Bir insanın Allah qatında üstünlüyü yalnız təqva ilədir, yəni Allahdan qorxaraq günahlardan qədər uzaq dura bilməsi ilə bağlıdır. Əgər birisi bu həqiqətləri görmək istəmirsə, yer üzünün ən üstün, ən şərəfli ünvanı olan, Allah evi kimi tanınan Kəbədə belə özünü başqasından üstün görürsə, onun İslamdan zərrə qədər anlayışı yoxdur, lap kral da olsa, seyid olsa. Dinimiz hər kəsi təvazöyə dəvət edir, başqalarına hörmət göstərməyə çağırır, özünün qüsurlarını düzəltməyi hər gün dünənkindən daha yaxşı, daha xeyirli olmağa təşviq edir. Şeytan daşlamağa xüsusi avtomobil karvanı ilə getmək, gedərkən dünyanın hər yerindən gəlmiş müsəlmanların haqqını tapdalamaq, onları sıxışdırmaq cəhalətdir, zülmdür Allah-Təala bu zülmün hesabını o kəslərdən sorar. İşin mahiyyətini bilənlər bilirlər ki, Həcc ziyarəti dünyada ikən axirəti yaşamaq, daha doğrusu, diri ikən ölümü yaşamaq deməkdir. Bu həqiqətin fərqində olan zəvvarlar onları dişləyən ağcaqanadı belə öldürməkdən çəkinir, yeriyərkən ayaqlarının altına baxırlar ki, hansısa həşaratı tapdalayıb öldürməsinlər. Sən yüzlərlə insanın ölümüə səbəb olursansa, aqibətinə acımaq belə doğru deyil. Bu cür əməlləri özünə rəva bilmək üçün qədər zavallı, qədər nəsibsiz olmaq lazımdır!..

 

Bəli, insan haqları, kimliyindən asılı olmayaraq, bütün insanlara qarşı xoş münasibət göstərmək dinimizin bizdən istəyidir. Qarşındakı insan dinsizdir, ya hansısa təhrif bir inancın mənsubudur, bu sənə əsas vermir ki, onun qəlbini qırasan, haqqını tapdalayasan.

 

Bizim dinimiz, əxlaqımız bizə səmimi olmağı, dürüst olmağı əmr edir, bir qədər ədəbi üslubla ifadə etsək, izimizdə gül bitirməyi tövsiyə edir. Amma yazıq ki, başqalaşmaq, yadlara bənzəmək, əxlaqından imtina etmək son illərin tez-tez görünən acı mənzərələrindəndir.

 

Tarix bir növ çoxsaylı təkrarlardan ibarətdir. Hadisələr o qədər bir-birinə yaxın bir-birinə bənzər cərəyan edir ki, insan yanılaraq həmişə eyni istiqamətdə, eyni şeylərin cərəyan etdiyi hökmünü verə bilər. Buna baxmayaraq, düşünənlərin sayı qədər az, düşüncələr qədər kasad könüllər həqiqətlərə qədər yaddır! Kim bilir, neçə dəfə girdablara qapılıb cəhənnəm çuxurlarına düşdük neçə dəfə fəvvarələrə minib zirvələrə ucaldıq.

 

Hünər ibrət - almaqdır, hünər - ürfana yetişməkdir”. Lakin biz ibrət ala, ürfan əldə edə bildik. Hələ bəzi lovğalardan nəsihət alır yüzdə yüz zərərimizə olan paradokslara giririk. Elə hey kabus kimi göstərilən öz dünyamıza qarşı da insafla yanaşıb özgələşmədən heç cür imtina edə bilmədik.

 

olardı, bir dəfə bu millətin nəbzinə əlimizi qoyub, öz-özümüzü dinləyə bilsə idik. Əfsuslar olsun! Millətimizə ədavət bəsləyənlərdən xilaskar əllərin uzanmasını gözlədik yadların təsbitlərinə görə onlar haqqında bir-bir hökmlər sıraladıq!

 

Özgələşmə bizdə idbar dövrü ilə başlanan bir xəstəlikdir. Başladığı gündən bəri rekordsəviyyəli bir sürətlə artaraq yayılmışdır. Bir inayət əli dadımıza çatmasa, önümüzdəki illərdə bu sürətlə haralara gələcəyimizi indidən demək kahinlik sayılmazdı.

 

Özgələşmə millətlərin qaynayıb bir-birinə qarışması bir-biri ilə səmimi olması ilə başlayar. Düşüncə mədəniyyət mübadiləsi ilə dərinləşər kök salar. Beləliklə , o, həm qaliblərdən məğlublara, həm məğlublardan qaliblərə keçmə nüvəsini daşıyan bir xəstəlikdir. Bir yöndən onun məğlublara aid bir əhval-ruhiyyə olduğunu iddia etmək olar, lakin mütləq mənada belə olduğunu demək düşünülmədən verilmiş bir qərar olardı. Məncə, bu mövzuda ən önəmli məsələ özgələşmə zəmin mühiti hazırlananda milli ictimai bünyənin xəbərdar edilməməsi ümumi bir həyəcan siqnalı verilməməsi məsələsidir.

 

Toplumlar özgələşməni sezə biləcək daxilə sızma istedadına malik zərərvericilərə qarşı parol soruşacaq qədər bəsirətli olduqları dövrlərdə özlərini mühafizə etmiş müəssisələrinin təxrib olunmasına imkan verməmişlər. Bu sezmə bəsirəti göstərə bilmədikləri dövrlərdə isə, özlərinə aid əsas doğmalığı mənanın təhrifinə zəmin hazırlamış sonra da tarix səhnəsindən silinib getmişlər.

 

Davamı növbəti sayımızda

Zaman.-2015.-2 oktyabr.-S.13.