Eyni cəmiyyətin mənsubları
olaraq biz bir-birimizə
yad, uzaq ola bilmərik
İnsanı insan olduğu üçün sevmək
və ona hörmət bəsləmək,
Yaradana ehtiramın ifadəsidir. Yoxsa yalnız özü ilə həmfikir olanları sevmək və saymaq, səmimi və insani bir sevgi
və hörmət deyil, bir eqoizm
və insanın öz-özünü bütləşdirməsidir.
Hələ bir də, təməl düşüncə
və təsəvvürdə
eyni yolda olub, lakin eynilə
bizim kimi düşünməyənlərə xor baxmaq bir
mürüvvətsizlik və
özünü bəyənmişlikdir.
Biz gələcəyin memar
və qurucularını
məsələləri çıxış
nöqtələrinə, səbəblərə
görə deyil, məqsədlərə görə
mütaliə edən
ali himmətli
(hər işə məsuliyyətlə yanaşan)
bir heyət olaraq düşünürük.
Madam ki, eyni düşüncədə olan
biz, bütün millət
fərdləri müxtəlif
yol və strategiyalarla da olsa, həmişə eyni nöqtəyə varmaq üçün çırpınırıq, axı
niyə bu uca hədəfin müqəddəs yolçularını
qaralayaq
?.. İnsanlığın gələcəkdə alacağı cəbri (zorla, məcburən edilən) keyfiyyət, hal-hazırda yaşadığımız
dünya etibarilə, bizi o dərəcədə
diqqət və gözüaçıqlığa məcbur edir ki, indi tələsik
verəcəyimiz hər
hansı bir qərarın gələcəkdə
aradan qaldırılması
qeyri-mümkün səhvlərə
səbəb olma ehtimalı vardır.
Buna görə də, gələcəyin
memarları quracaqları
dünyanın təməlini
insana sevgi və hörmətdən qaynaqlandırmaq məcburiyyətindədirlər.
Müasir dünya gətirdikləri
ilə bizi zülmətli, uçurumlu
yollara saldı. Və hal-hazırda
mahiyyətini bilmədiyimiz
bir çox məsələ ilə üz-üzəyik. Həlli
ilə məşğul
olduğumuz bu məsələlər son dərəcədə
qarma-qarışıq, nəticələri
də o nisbətdə
ziddiyyətlərlə doludur...
Bəli,
insanlığa abi-həyat
gətirmək üçün
Qaf dağına çıxmaq əzmində
olan minlərlə Xızır var, lakin heç birində əbədilik (ölümsüzlük) iksirinin
əlaməti mövcud
deyil. Və bu həvari
ruhlu qəhrəmanların
bütün səylərinə
baxmayaraq, insanlığa
hörmət ciddi təhlükələrlə üz-üzədir.
Biz illərlə elə
hey çırpındıq, lakin heç cür gələcəyin
təməlinə çevriləcək
əsasları müəyyənləşdirə,
əldə edə bilmədik. Əldə edə bilməzdik
də, çünki duyğu və düşüncələrmizin müxtəlif şeylər
vəd etməsi və fərqliliklər gətirməsi bizi, əlində qırıq bir saz və
yarımçıq bir
nəğmə ilə
qapı-qapı gəzən
musiqiçilər halına
gətirdi. Hər kəs
əlinə aldığı
“doğru”nun bir parçası ilə başqa doğruları inkar və hər
kəsi əlindəki
parçacığa tabe
olmağa məcbur hesab edərsə, fikir mübadilələri
aparmaq, yeni nəticələr və çıxış yolları
əldə etmək mümkündürmü? Üstəlik
özləri ilə razılaşmayanları kafir
kimi qələmə vermə, qaralama, hətta feili təcavüz silahlarından
da istifadə edilərsə...
Bu gün üsuldakı
səhvlərlə varılan
məqam çox həzin və düşündürücüdür. Çiyin-çiyinə eyni yolda gedən
insanlar bir-birini tanımaz hala gəliblər. Doğrular
və yanlışlar
əsl dayaqlarından,
təməllərindən uzaqlaşdırılmış,
müəyyən qrupların
istək və həvəslərinə uyğun
sürüşkən relslər
üzərinə yerləşdirilmişdir.
Belə bir qarışıqlıq
içində nə məfkurənin ucalığını,
nə də vəsilənin ondan fərqliliyini ayırd etmək mümkün deyil.
Dövrümüzün insanları bahardan kam almaq üçün
seyrə çıxıb
bir sarı çiçəyə vurulmuş
kimidir. Əslində o, vəsilələr üçün döyüşə
girdiyi bu yolda çoxdan hədəfə varma ümidini itirmişdir.
Artıq gördüyü
iş sırf məşğul olmaq üçün məşğul
olmaq və hərəkət etmək
üçün hərəkət
etməkdən ibarətdir.
Məbəddə turistlərə şirin
görünməyə çalışan
mehmandar məbədə
xidmət və Yaradana qulluğu necə unudarsa, eləcə də, bu gün hər
hansı bir qrup və partiyaya
könül verənlər
əsl məfkurə və qayəyə qarşı yad və biganədir.
Dövrün insanları baharın yolunda bir çiçəyin
məhkumu, dəryada bir qətrənin əsiridir. Zənnimcə, onlara yeni bir qayə, baxış verəcəyimiz
günə qədər
də bu pərəstişkarlığın qarşısını almaq
mümkün olmayacaq.
Amma buna baxmayaraq, biz doğruya, həqiqətə
tərcüman olmaqla mükəlləfik. Kaş
ki, ola
bilsə idik..!
Gözümüzə girən və qəlbimizi dolduran hava nə qədər
cazibədar və ovsunlayıcı olursa olsun, könül verdiyimiz həqiqəti unutmağımıza əsla
yol verilməməlidir. Eyni cəmiyyətin mənsubları
olaraq biz bir-birimizə
yad, uzaq ola bilmərik.
Yaxşının və gözəlin
mənbəyi əlimizdə
deyil ki, eyni hədəfə doğru başqa bir yolun yolçusuna
qarşı mücadiləmiz
uyğun olsun.
Fərqli fikirdə olan bir insanın yol və sistemini
analiz edə bilərik. Bu, ağlın
fərqli şəkillərdə
işlədiyinin ifadəsidir.
Amma əgər eyni üfüqə varmaq üçün çırpınırıqsa,
heç olmasa onun düşüncəsinə
də hörmət göstərməliyik. Bu, eyni hədəfə istiqamətlənmənin, eyni
imana sahib olmanın, eyni anlayışı istifadə etmənin və nəhayət, hər şeydən daha üstün Uca Yaradanın yüksək tutduğu müqəddəs mənaya
hörmətin tələbidir.
Mübarək dinimiz bizə bir-birimizi sevməyi, kömək göstərməyi
əmr edir. Buyrulur ki,
bir-birinizi sevmədikcə
kamil iman etmiş sayılmazsınız.
Hər zaman söylənən və nə qədər söylənsə belə
təkrar edilməsinə
ehtiyac olan böyük həqiqətlər
var: “Bir insanın xilasına səbəb olmaq bütün insanlığı
qutarmaq kimidir; haqsız yerə bir insanın canına qıymaq bütün insanlığı
qətl etmək kimidir.” Göründüyü kimi, dünümüz
bizi əldən tutmağa, yaxşılığı,
xeyiri paylaşmağa
yönəldir. “İnsanı qurtarmaq” ifadəsi ölümün
ağzından almaq anlamına gəlməz.
Çünki biz ölümə
məhkumuq, a bu gün, ya sabah, nə zaman əcəlimiz gələcəksə, o səfərə
çıxacağıq. Ölüm - Allahın ədalətinin
təcəllisidir. Ölümsüz Adəm oğlu yoxdur, hər kəs ölümə məhkumdur, kimsə kimənin yerinə ölə bilməz, kimsə kimsəni öz yerinə qurban edə bilməz. “İnsanı
qurtarmaq” ifadəsi onun zülmətdən nura, cəhalətdən imana köç etməsinə səbəb
olmaqdır. Çünki insan dünyanı mümim kimi də tərk edə bilər, kafir kimi də.
Allahını tanıyan,
Onun əmrlərinə
tabe olan, ömrünün hansı
yaşında olur-olsun,
anlayan və Haqqa yönələn insan, xətaları üçün tövbə
edib əfv diləyən, işlədiyi
yaxşılıqları, savabları
unutmağa çalışan,
başa qaxmayan insan zərərdə olmaz. Dinimizin yetişdirmək istədiyin insan obrazı da budur. Hər zaman ətrafına
xeyir verən, tikan deyil, gül
bitirən, əldən
tutan, qarşı tərəfi anlamağa çalışan, cahilin
deyil, cəhalətin düşməni olan, insanın Haqqa yönəlməsi üçün
əlindən gələni
əsirgəməyən insan.
Təəssüflə qeyd eləmək
istəyirik ki, bir çox dini terminlərin mənası ya tamamilə dəyişdirilmiş,
ya da çox
dar, bəsit bir çərçivəyə
hbs edilmişdir.
“Cihad” sözü
bu mənada ən çox diqqətimiz çəkən
dini islahdır. Bu sözün daşıdığı
məna ancaq öldürmək deyil, əksinə ölünün
dirilməsinə səbəb
olmaqdır. Döyüş
meydanında bir kafiri öldürmək
“cihad” qavramının,
bəlkə də, ən sonuncu mənasıdır. Həqiqi
cihad insanın qəlbini fəth etməkdir, onu sevmək və özünü ona
sevdirməkdir. Sevimli Peyğəmbərimizin
(s.ə.s.) yolu budur. Rəsulullah (s.ə.s.) bir dəfə Həzrət Əliyə (ə.s.) belə buyurmuşdur: “Ya Əli, bir
insanın qurtuluşuna
səbəb olmaq, içindəki bütün
naz-nemətləri ilə
birlikdə bu dünyaya sahib olmaqdan daha xeyirlidir.”
Bəli, biz bir-birimizlə imtahan olunuruq, bir-birimizlə ya qazanırıq, ya uduzuruq. Səmimi olduğumuz
qədər sevirik, sevilirik. Sevdiyimiz, sevildiyimiz qədər
də etibarımız,
etimadımız olur.
İnsan
Allah-Təalanın yaratdığı
uca varlıq, yer üzünün xəlifəsidir.
İnsana
hörmət göstərək!
Onda əks olunan ali
həqiqətlərə hörmət
edək. Yaradandan ötrü onu
sevib-sayaq, ona ehtiram göstərək.
Bu düşüncə ilə inkişaf etdirə bildiyimiz cəmiyyət gec-tez özünə-kökünə qayıdacaq və itirdiyi şeyləri axtarmağı və bərpa etməyi bacaracaqdır.
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında Kütləvi İnformasiya Vasitələrinin
İnkişafına Dövlət
Dəstəyi Fondunun maliyyəsi əsasında
səhifə
ni hazırladı:
Əli Çərkəzoğlu
Zaman.-2015.-29 oktyabr.-S.13.