III Beynəlxalq Uşaq Ədəbiyyatı Simpoziumuna
start verildi
Bu gün III Beynəlxalq Uşaq Ədəbiyyatı Simpoziumu öz işinə başladı. Qafqaz Universiteti və Yazıçılar Birliyinin birgə təşkil etdiyi simpozuimda Türkiyə, Qırğızıstan, Makedoniya, İran, İraq və Rusiyanın 40 fərqli universitetindən elm adamları, uşaq ədəbiyyatı şair və yazıçıları, uşaq jurnal və qəzetlərinin redaktorları iştirak edirdilər.
Simpoziumun əsas məqsədi uşaq ədəbiyyatının əhəmiyyətini bir daha vurğulamaq, klassik və müasir əsərlərlə yanaşı, həmin əsərlərin müəlliflərini tanıtmaqdır. Simpoziumda diqqətə çatdırılacaq məsələlərdən biri də uşaq ədəbiyyatı üzrə daha dolğun və məzmunlu əsərlərin qələmə alınması, eyni zamanda bu ədəbiyyat vasitəsilə ümumbəşəri dəyərlərin təbliğinə yer verilməsidir.
Qeyd edək ki, bu simpozium daha əvvəl 2008 və 2012-ci illərdə keçirilən Beynəlxalq Türk Xalqları Uşaq Ədəbiyyatı Konqresinin davamı olaraq uşaq ədəbiyyatının inkişaf etdirilməsi baxımından mühüm əhəmiyyətə malikdir.
Qafqaz Universitetinin rektoru prof. Əhməd Saniç tədbirdə çıxışı zamanı simpozium müddətində müzakirə olunan məsələlərin bəlkə də indiyə qədər mövcud olub nəzərə çarpmayan problemlərin ortaya çıxmasına və bu sahədə birgə işlərin aparılmasına şərait yaradacağını bildirdi: "Qafqaz Universiteti və Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin təşkilatçılığı ilə keçirilən III Beynəlxalq Uşaq Ədəbiyyatı Simpoziumuna qatılan iştirakçılar arasında uşaq ədəbiyyatının şair və yazıçıları, uşaq qəzeti və yazıçılarının redaktorları, nəşriyyat evlərinin yayım müdirləri yer alıb. Universitet olaraq Azərbaycanın inkişafına töfhə verən kadrlar yetişdirmək üçün əlimizdən gələni etmişik. Uşaq haqqında danışmaq dünya haqqında danışmaq deməkdir. Simpozium müddətində dünyanın müxtəlif coğrafiyalarından təşrif gətirən, xüsusilə uşaq psixologiyasına bələd olan, dünyaya uşaqların gözü ilə baxa bilən, yazan akademik və yazıçılarımız uşaq ədəbiyyatı haqqında müzakirələr aparacaqlar. Bu müzakirələr bəlkə də indiyə qədər mövcud olub nəzərə çarpmayan problemlərin ortaya çıxmasına və bu sahədə birgə işlərin aparılmasına şərait yaradacaq. Gələcəyimizin təminatı olan uşaqlar haqqında nə qədər yazılsa, nə qədər danışılsa azdır. Həm valideynlərin, həm də elm ocaqlarının üzərinə düşən vəzifə onların oxumağını təmin etmək və gələcəyə doğru addımlarını sağlamlaşdırmaq olmalıdır".
"Nəsillərin yetişməsində əlbəttə ki, təhsilin rolu böyükdür"
Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin sədri Anar nəsillərin yetişməsində ədəbiyyatın rolunu yüksək qiymətləndirdi: "Ulu öndər Heydər Əliyevin də dediyi kimi Azərbaycanın sabahı yeni nəsillərin necə yetişməsindən asılıdır. Nəsillərin yetişməsində əlbəttə ki, təhsilin rolu böyükdür. Təhsilin önəmli ünsürlərindən biri də ədəbi təhsil, yəni ədəbiyyatdır. Azərbaycan ədəbiyyatında "Dədə Qorqud"dan indiyə qədər dastanlarda, nağıllarda, müxtəlif yazıçıların əsərlərində uşaqlara həsr olunmuş mövzular önəmli yer tutub və hələ də tutmaqdadır. Biz Yazıçılar Birliyi olaraq buna daha çox yer verməliyik. Sizə deyə bilərəm ki, AYB Qafqaz Universiteti və Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə, eyni zamanda, digər aidiyyatı qurumlarla birlikdə uşaq ədəbiyyatının inkişafı üçün əlindən gələni əsirgəməyəcək".
"Uşaq ədəbiyyatı sahəsində qazanılan uğurlar təhsilin inkişafına təkan verəcək"
Təhsil Nazirliyinin Tədris Resursları şöbəsinin müdir müavini Əsgər Quliyev simpoziumun xalqlar arasında mədəni əlaqələrin daha da genişlənməsində və milli-mənəvi dəyərlərin qorunub saxlanmasında əhəmiyyətli yer tutacağını vurğuladı: "Hesab edirəm ki, bu simpozium xalqlar arasında mədəni əlaqələrin daha da genişlənməsinə və qloballaşma şəraitində ən çox təzyiqə məruz qalan milli-mənəvi dəyərlərin qorunub saxlanmasında və gələcək nəsillərə ötürülməsində önəmli rol oynayacaq. Sürətlə dəyişən dünyada uşaqlarımızı elə yetişdirməliyik ki, gələcəkdə vətəninə, millətinə faydalı bir fərd olsun. Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı və dövlət strategiyasına dair Prezidentimizin təsdiq etdiyi əsas islahat yönlərindən biri təhsilin məzmunu məsələsidir. Təhsilin məzmunu olmadan bu sahədə hansısa uğurdan danışmaq olmaz. Təhsilin məzmunun müəyyənləşdirilməsində bu gün qloballaşan dünyada gedən prosesləri nəzərə almaq şərti ilə xalqın milli-mənəvi və ümumbəşəri dəyərlər şagirdlərə çatdırılmalıdır. Bu zaman ədəbiyyat təhsilə daha çox yardımçı olmaq iqtidarında olur. Lakin etiraf etmək lazımdır ki, hazırki ədəbiyyatımızda milli-mənəvi və ümumbəşəri dəyərlərə hörmət hissini aşılayan, uşaqlarımızın yaş xüsusiyyətini nəzərə alan əsərlər kifayət qədər çox deyil. Qeyd etməliyəm ki, Təhsil Nazirliyi bu sahədə bir sıra layihələrə imza atıb. Xüsusən şagirdlərdə mütaliə mədəniyyətinin inkişafı və oxuya motivasiyanın yüksəldilməsi istiqamətində müəyyən işlər nəzərdə tutulub. Bu layihələrin əsas məqsədi uşaqlarımıza milli və dünya ədəbiyyatına oxu hissini aşılamaqdan ibarətdir. Hesab edirəm ki, III Beynəlxalq Uşaq Ədəbiyyatı Simpoziumunun nəticələri bu və bir çox layihələrin həyata keçirilməsinə yardımçı olacaq. İnanırıq ki, uşaq ədəbiyyatı sahəsində qazanılan uğurlar təhsilin inkişafına təkan verəcək və xüsusilə milli və dünya ədəbiyyatının daha dərindən öyrənilməsinə şərait yaradacaq".
"Ədəbiyyatı olan insan topluluğuna millət deyilir"
Türkiyənin Hacəttəpə Universitetinin
nümayəndəsi prof.
dr. Şükrü Haluk
Akalın uşaq ədəbiyyatının millətin
inkişafında və
dünyagörüşünün formalaşmasında xüsusi
istiqamət təşkil
etdiyini diqqətə çatdırdı: "Məşhur
fransız yazıçısı
Onore de Balzak deyib ki, ədəbiyyatı
olan insan topluluğuna millət deyilir. Bu baxımdan
insanların maddi və mənəvi olaraq yüksəlişində
ədəbiyyatın rolu
əvəzsizdir. Bu mənada uşaq ədəbiyyatının əhəmiyyəti
daha da böyükdür.
Uşaq ədəbiyyatı millətin
inkişafında, dünyagörüşünün
formalaşmasında xüsusi
istiqamət təşkil
edir. Ona görə də
bu mövzu daim diqqətdə saxlanmalı və inkişaf etdirilməlidir".
"Bu gün uşaq ədəbiyyatı beynəlxalq
problemə çevrilib"
Qafqaz Universitetinin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı
bölməsinin müdiri
prof. Akif Hüseynli uşaqların
tərbiyəsində və
gələcəyə hazırlanmasında
uşaq ədəbiyyatının
rolundan danışdı:
"Uşaq ədəbiyyatı
barədə danışmaq
bizim gələcəyimiz
haqqında danışmaq
deməkdir. Bu baxımdan hesab edirəm ki, bugünkü tədbir xüsusi əhəmiyyət
daşıyır. Biz bu gün uşaqlarımızı
necə tərbiyə
edirik, necə öyrədirik, onları gələcək həyata
neçə hazırlamağın
bir növ hesabatını veririk.
Əsl uşaq ədəbiyyatı
odur ki, uşaq bu dünyaya
gözünü həm
də kitabla açsın. Kitab ona
dünyamızı tanıtsın.
Bəs bu gün həmin
hal baş verirmi? Təəssüflər olsun ki, bu gün uşaq
ədəbiyyatı beynəlxalq
problemə çevrilib.
Dünyamız çox dəyişib.
Həm mənfi, həm də müsbət cəhətləri mövcuddur.
Texnologiyanın inkişaf etməsilə
uşaqların əllərində
kitabı telefon, planşet kimi vasitələr əvəz
etdi. Hesab edirəm ki,
bu məsələlər
də konfransın əsas mövzularından
olmalıdır".
Qeyd edək ki, 21-23 aprel
tarixləri arasında davam edəcək simpoziumda uşaq ədəbiyyatının
mövcud vəziyyəti və qarşıda
duran vəzifələri müəyyənləşdiriləcək,
bu mühüm sahənin
inkişafı, xüsusən uşaq ədəbiyyatının
təhsil müəssisələrində tədris məsələləri
təhlil ediləcək.
Xəyalə Sadıqova
Zaman.-
2016.- 22 aprel.- S.7