Dünya
təcrübəsindən məlumdur ki, özünü millət kimi təsdiqləmək əzmində olan ayrı-ayrı etnoslar müstəqil dövlət quraraq mövcudluğunu qoruyub saxlamış, beləliklə də
tarix səhnəsində duruş gətirə bilmişlər. Hər bir xalqın milli özünüdərkinin ali
təzahür forması olan müstəqil dövlət ideyasının gerçək həyata vəsiqə alması isə
əsrlərlə davam edən tarixi mücadilənin nəticəsi olmuşdur. Dünyanın ən qədim
etnoslanndan biri olmaqla, bəşər sivilizasiyasına sanballı töhfələr vermiş
azərbaycanlılar da taleyin qismətindən neçə əsrlərlə milli özünəməxsusluqlarını
şərtləndirən keyfiyyətləri, milli dövlətçilik ənənələrini yaşatmaq, azadlıq,
müstəqillik nemətinə qovuşmaq üçün çox çətin sınaqlardan, mürəkkəb yollardan
keçməli olmuşlar.
Əsrlər boyu
ölkə ərazisində müstəqil dövlətin qurulmasına yönəlmiş cəhdlərin Atabəylər,
Qaraqoyunlu və Ağqoyunlular, Səfəvilər və xanlıqların müasir dövlət modelində
reallaşması isə məhz XX əsrin əvvəllərinə təsadüf edir. Azərbaycanın
vətənpərvər, milli təfəkkürlü ziyalıları xalqımızda milli oyanış, milli dirçəliş
düşüncəsinin formalaşdırılması sahəsində sistemli fəaliyyət göstərmişlər. Həmin
dövrdə Azərbaycan bir çox sahələrdə, o cümlədən mədəniyyət, maarif, incəsənət və
milli mətbuat sahələrində olduqca mühüm nailiyyətlər əldə etmişdir. Ən
başlıcası, respublikada güclü və müasir burjua təbəqəsinin və çoxpartiyalı
siyasi sistemin formalaşması ölkənin ictimai həyatında fəallığı gücləndirmiş,
milli maraq və ideallar uğrunda mübarizəyə yeni nəfəs vermişdir. Beləliklə, ötən
əsrin əvvəllərində çar Rusiyasında cərəyan edən ictimai-siyasi proseslər,
imperiya daxilində zorən bir araya gətirilmiş xalqların azadlıq uğrunda
mübarizəyə qalxması Azərbaycana da istiqlaliyyətini elan etmək imkanı
yaratmışdır.
Rusiyada 1917-ci il oktyabr çevrilişi və 1918-ci ildə Zaqafqaziya Seymi
dağıldıqdan sonra, mayın 27-də Seymin 44 nəfərlik müsəlman fraksiyası
Azərbaycanın istiqlaliyyətini elan etmək və ilk milli hökuməti yaratmaq üçün
Tiflisdə toplandı. Fraksiya Azərbaycanın idarə olunması səlahiyyətini üzərinə
götürmək qərarına gələrək özünü Azərbaycanın Milli Şurası elan etdi,
M.Ə.Rəsulzadə isə sözügedən şuranın sədri seçildi. 1918-ci il mayın 28-də isə
Azərbaycan Milli Şurası Həsən bəy Ağayevin sədrliyi ilə Azərbaycanın istiqlal
Bəyannaməsini qəbul etdi. Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin hökuməti həmin
bəyannamədə xalqın istiqlal və azadlıq əzminin nəticəsi olaraq qazanılmış
müstəqilliyi qoruyaraq inkişaf etdirməyi, səmərəli sosial-iqtisadi islahatların
həyata keçirilməsi yolu ilə xalqın firavan həyat tərzinə nail olmağı, hər bir
fərdin qanuni maraq və mənafeyinin müdafiəsində dayanmağı qarşıda mühüm
vəzifələr kimi müəyyənləşdirmişdi.
1919ci il mayın 28-də elan olunan “istiqlal Bəyannaməsi”nin 4-cü və 5-ci
bəndlərində deyilirdi: “Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti millət, məzhəb, sinif,
məslək və cins fərqi gözləmədən ərazisində (hüququ daxilində) yaşayan bütün
vətəndaşların hüquqi siyasiyyə və vətəniyyə təmin eləyir. Azərbaycan Xalq
Cümhuriyyəti ərazisi daxilində yaşayan bütün millətlərə sərbəstanə inkişaflar
üçün geniş meydan buraxır”.
Bakı şəhərini 1918-ci il iyulun sonlarında süqut etmiş Bakı kommunasından sonra
ələ keçirmiş esermenşevik və daşnak nümayəndələrindən ibarət “Sentrokaspi
diktaturası”ndan təmizləmək həmin dövrdə Azərbaycan hökuməti qarşısında həyati
vacib vəzifələrdən biri idi. Bir neçə ay davam edən qızğın döyüşlər nəticəsində
Osmanlı və azərbaycanlı hərbi hissələrindən ibarət Qafqaz islam Ordusu türk
generalı Nuru Paşanın rəhbərliyi altında 1918-ci il sentyabrın 15-də Bakını
düşmən ünsürlərdən təmizləməyə nail oldu. Sentyabrın 17-də isə F.X.Xoyskinin
başçılıq etdiyi hökumət Gəncədən köçdü və Bakı şəhəri paytaxt elan olundu.
Azərbaycan hökuməti həmin dövrdə ölkənin milli maraqlarının qorunması baxımdan
mühüm addımlar atmışdı. Tezliklə yeni qurulmuş dövlətin bütün atributları
üçrəngli bayrağı, gerbi, himni, pul vahidi yaradıldı. Qısa müddətdə
formalaşdırılan Azərbaycan ordusu 1919-cu uldə ölkənin cənubunda denikinçilərin
qüvvələrini, 1920-ci ilin mart-aprel aylarında isə Qarabağdakı erməni ordusunu
darmadağın edərək millətin və gənc dövlətimizin həyat qabiliyyətliliyini öz canı
və qanı bahasına təsdiq etdi. Dövrün əsas çağırışının məhz elm, keyfiyyətli
insan potensialı olduğunu aydın dərk edən cümhuriyyət qurucuları 1918ci uldə ilk ali təhsil müəssisəsi olan Bakı Dövlət Universitetinin əsasını
qoydular və 100 nəfər gənci xarici dövlətlərin nüfuzlu universitetlərinə təhsil
almağa göndərdilər.
Daxili siyasətdəki uğurlar xarici siyasətdə də mühüm nəticələr doğurmuşdu. Belə
ki, Parlamentin sədri Ə.Topçubaşovun rəhbərliyi altında nümayəndə heyətinin
Paris Sülh Konfransında uğurlu diplomatik fəaliyyəti sayəsində 1920-ci il
yanvarın 11-də Antanta dövlətləri Azərbaycanın istiqlaliyyətini de-fakto
tanımışdılar. Xalq Cümhuriyyəti fəaliyyət göstərdiyi 23 aylıq müddət ərzində
20-dən çox dövlətlə, o cümlədən Türkiyə, Gürcüstan, Ermənistan, iran, Belçika,
Hollandiya, Yunanıstan, Danimarka, İtaliya, Fransa, İsveçrə, İngiltərə, ABŞ,
Ukrayna, Litva, Polşa, Finlandiya və başqa baş konsulluq, konsul agentlikləri
səviyyəsində əlaqələr qurmağa nail olmuşdu.
Ötən əsrin əvvəllərində cəmi 23 ay mövcud olmuş Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti
müsəlman Şərqində ilk demokratik respublika olaraq bugünkü müstəqil dövlətimizin
sələfi qismində müstəqilliyimizə hüquqi-siyasi və mənəvi əsaslar
formalaşdırmışdır. Ümummilli lider Heydər Əliyevin bəyan etdiyi kimi, “1918-ci
ildə yaranmış Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti bizim milli sərvətimizdir,
tariximizin parlaq səhifəsidir, xalqımızın böyük nailiyyətidir. Məhz bunlar
hamısı birlikdə indiki müstəqil Azərbaycanın həm iqtisadi, həm intellektual, həm
də mədəni potensialını yaradıbdır”.
Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti müəyyən obyektiv və subyektiv səbəblər üzündən
süquta uğrasa da, xalqımız milli özünüdərk və özünəməxsusluq duyğularını, milli
“mən”ini sovet imperiyası dövründə də yaşada bildi. Zəngin mədəniyyətə malik
mükəmməl etnos kimi dünya tərəfindən etiraf olunan azərbaycanlıların genetik
birliyi, eyni etnomədəni sistemə mənsubluğu, həmçinin milli dövlətçilik
təfəkkürü bu kimi amillərə qarşı kəskin qadağalar müəyyənləşdirmiş sovetlər
birliyi dövründə də məhdudlaşdırıla bilmədi.
Ulu öndər Heydər Əliyevin ötən əsrin ortalarında Azərbaycanda siyasi rəhbərliyə
irəli çəkilməsi isə respublikamızı həqiqi müstəqilliyə aparan nurlu yolun
başlanğıcı kimi xatırlanır. Tarixin kamil şəxsiyyət, ümummilli lider kimi
Azərbaycan xalqına bəxş etdiyi Heydər Əliyevin ölkəyə birinci rəhbərliyi
dövründə azərbaycanlıların müstəqil düşüncə ətrafında birləşməsi, gələcəkdə
müstəqil dövlət üçün hərtərəfli zəmin yaradılması imkanları genişləndi. Əsrlər
boyu əxz etdiyi dövlətçilik təfəkkürünü, özünəməxsus milli-mənəvi dəyərləri,
adət-ənənələri, mental xüsusiyyətləri müdrik rəhbərin sarsılmaz iradəsi,
qətiyyəti sayəsində vahid sistem halına gətirərək özünütəsdiq imkanı qazanmış
xalqımız hələ keçmiş ittifaq dövründə gələcək müstəqilliyinə etibarlı təməl
formalaşdıra bildi. Sovet ittifaqının nüfuzlu ali məktəblərinə yüzlərlə
azərbaycanlı gəncin göndərilməsi, Xalq Cümhuriyyətinin xarici ölkələra tələbə
ezamı ənənəsinin sovet rejiminin ağır şərtlərində bərpası kimi başa
düşülməlidir. Habelə Azərbaycan silahlı qüvvələrinin Mehmandarov, Şıxlinski
tərərfindən əsası qoyulan şanlı ənənələrinin davamı olaraq Cəmşid Naxçıvanski
adına Hərbi Liseyin yaradılması da o dövrün buxovlarını sındıran cəsarətli
addımlar idi.
Ümumilikdə Heydər Əliyevin rəhbərliyi altında 1970-1980-ci illərdə istər icra
strukturları, istərsə də parlament səviyyəsində həyata keçirilmiş kompleks
tədbirlər respublikamızın ötən əsrin 90-cı illərə doğru müstəqillik uğrunda
mübarizəsinə real hüquqi-siyasi və iqtisadi əsaslar yaratmışdır. Bu gün
əminliklə demək olar ki, Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti yaradıcılarının
ideallarında yaşatdıqları müstəqil hüquqi, demokratik, dünyəvi dövlət məhz ulu
öndər Heydər Əliyevin 1993-cü ilin iyununda respublikaya qayıdışından sonra
mümkün olmuşdur. Ulu öndər hələ Naxçıvan Ali Məclisinin sədri olarkən, 1990-cı
ildə burada Xalq Cümhuriyyəinin üçrəngli bayrağını ucaldaraq 70 ildən sonra ilk
dəfə muxtar respublikanın rəsmi atributu elan etmiş, dövlətçiliyimizin bu ən
mühüm atributunu yenidən dirçəltmişdir. Təsadüfi deyil ki, məhz onun 2003-cü
ildə imzaladığı sərəncam əsasında sonrakı illərdə Prezident İlham Əliyev
tərəfindən Bakıda Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinə abidə ucaldılmışdır. Bir daha
və dönə-dönə mühüm bir tarixi fakt vurğulanmalıdır ki, əgər ulu öndərin ikinci
dəfə hakimiyyətə möhtəşəm qayıdışı olmasaydı, naşı və səriştəsiz iqtidarlar
sayəsində Azərbaycan Respublikasının da taleyi Xalq Cümhuriyyətinin 1920-ci
ildəki aqibətini təkrar edəcəkdi.
Bu məqamda bir haşiyə çıxmaq yerinə düşər. Belə ki, hazırda bəzi siyasi
dairələrin öz yaratdıqları quruma “Müsavat” Partiyası adı verməsi qətiyyən
tarixi varislik ənənəsi yaratmır və kökündən yanlış mülahizələrə əsaslanır.
Əvvəla qeyd etmək lazımdır ki, ötən əsrin əvvəllərində yaradılmış “Müsavat”
xalqımızın çoxəsrlik azadlıq ideyasından güc alaraq milli vətənpərvər
ziyalıların və bütün ictimai təbəqələrin ümumi arzu və istəklərini ifadə edən
milli bir hərəkat idi. İndiki “Müsavat” isə tarixi sistemyaradıcı partiyadan tam
fərqli və cılız sosial bazaya malik, korporativ maraqlara söykənən avantürist
şəxslərin özfəaliyyət dərnəyi səviyyəsindən uzağa gedə bilmir və aydın məsələdir
ki, tarixi Müsavat mirası ilə yaxından uzaqdan heç bir əlaqəsi yoxdur. Habelə
bir çox tarixçinin və araşdırmaçının qənaətinə görə ideolojik olaraq da tarixi
müsavatçılıq daha çox sol-mərkəzçi siyasi xətt yürütsə də, indiki saxta
müsavatçılar sağ-mərkəzçi və hətta radikal sağ mövqedən çıxış edirlər. Həqiqətən
də 1918-ci ildə dövlət quran “Müsavat”la, 1992-93-cü illərəd hakimiyyətdə olub
dövləti dağıdan, onu tam iflas həddinə çatdıranlar arasında nə hüquqi, nə siyasi,
nə də mənəvi bağ qurmaq nəinki mümkündür, hətta büsbütün absurddur.
Ulu öndər Heydər Əliyevin xalqımızın, cəmiyyətimizin milli inkişafına yönəlmiş
müstəqillik konsepsiyasını yaradıcılıqla davam və inkişaf etdirən Prezident
İlham Əliyevin milli inkişaf konsepsiyasının başlıca qayəsi ölkədə demokratik
transformasiya proseslərini yaxın müddətdə başa çatdırmaq, vətəndaş cəmiyyəti
strukturlarının və təsisatlarının formalaşmasına başlamaq səyləri ilə həyata
keçirilən “sabitlikdən inkişafa doğru” ideyasıdır. Ölkə Prezidentinin əzmkar
fəaliyyətini qeyd edərkən ulu öndərin bu müdrik sözləri yada düşür: “Sizi əmin
edirəm ki, Azərbaycan xalqı indiyə qədər olduğu kimi, bundan sonra da
Azərbaycanın dövlətçiliyinin, müstəqilliyinin, Azərbaycan xalqının milli
azadlığının keşiyində duracaq və bu müstəqilliyi cəsarətlə qoruyub
saxlayacaqdır”. Hər bir Azərbaycan vətəndaşının bu ideyaya inamı sonsuzdur.
Dövlət başçısı cənab
İlham Əliyev Azərbaycanın sosial-iqtisadi inkişafına
paralel gedən demokratikləşmə proseslərini bir-birindən təcrid olunmuş şəkildə
götürmədən hər iki xətti Azərbaycanın gələcək yüksəlişinin vahid istinad nöqtəsi
kimi əsaslandırır. Prezidentin bu barədə irəli sürdüyü fikirlər təkcə
Azərbaycanın yox, ümumilikdə demokratiya yoluna yenicə qədəm qoymuş bütün
müstəqil ölkələrin gələcək inkişafının təməl prinsipi kimi tətbiq edilə bilər.
“Ölkədə həm siyasi, həm də iqtisadi sahədə islahatlar cəsarətlə aparılır. Mən
tam əminəm ki, siyasi və iqtisadi islahatlar, iqtisadi yüksəliş və
demokratikləşmə prosesləri bir-birini tamamlamalıdır və paralel şəkildə həyata
keçirilməlidir. Əks təqdirdə, iqtisadi durum yaxşılaşmasa, bizim iqtisadi
planlarımız həyata keçməsə, təbii ki, Azərbaycanda tam şəkildə demokratik
cəmiyyətin qurulmasından söhbət gedə bilməz” deyən Prezident İlham Əliyev haqlı olaraq bəyan edir ki, hər hansı ölkənin inkişafı heç də təbii sərvətlərin
zənginliyi ilə deyil, demokratikləşmə proseslərindən, qanunun aliliyinin
qorunmasından, vətəndaş cəmiyyəti təsisatlarının inkişafından asılıdır.
Dərin və universal böhrandan çıxaraq cəmi 20 il ərzində kosmik dövlətlər
sırasına girən, dünyanın ən mötəbər beynəlxalq forumlarına evsahibliyi edən,
qlobal kataklizmlərlə çalxalanan regionda multikulturalizmin qalasına çevrilən,
sosial-iqtisadi və hərbi cəhətdən gündən-günə inkişaf edən müstəqil Azərbaycan
bu gün hamımızın qürur mənbəyidir. Sadəcə, son aylarda baş verənlər bu günkü
Azərbaycan reallığının ən bariz nümunəsidir. Belə ki, 2017-ci ilin 14 sentyabr
tarixində “Əsrin müqaviləsi”nin 2050-ci ilədək uzadılması ölkəmizin etibarlı və
stabil inkişaf edən dövlət kimi bütün dünyada nüfuzunun yüksəlməsi, əhalimizin
rifahının təminatı baxımından böyük strateji əhəmiyyət daşıyır. Habelə, cari
ilin 30 oktyabrında Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin açılması Azərbaycanın
Avrasiyanın geosiyasi nəqliyyat mərkəzinə çevrilməsi yolunda atılmış ən mühüm
addımdır. Milyondan artıq sərnişin, 17 milyon tondan artıq yük daşınması nəzərdə
tutulan bu xətt həm də təcavüzkar Ermənistanın strateji blokadasını
möhkəmləndirən mühüm iqtisadi-siyasi qələbədir.
Bu gün dünyada milli və dini zəmində baş verən qarşıdurmalar, axan nahaq qanlar,
insanların bu münaqişələr ucbatindan öz yurd-yuvasından didərgin düşməsi hamını,
eləcə də bəşəriyyətin bir parçası olan xalqımızı narahat etməyə bilməz. O
səbəbdən zərurət var ki, sahib olduğumuz tolerantlıq təcrübəmizi və
multikulturalizm dəyərini bütün xalqlara aşılayaq və bu yolla dünyada sülhün və
əmin-amanlığın bərqərar olmasına öz töhfəmizi verək. Məhz bu missiyanı həyata
keçirmək məqsədi ilə ölkə başçısı cənab İlham Əliyev 2016-cı ili “Multikulturalizm”,
2017-ci ili isə “islam həmrəyliyi ili” elan etmiş, bu istiqamətdə ölkə
daxilində və xaricdə məqsədyönlü işlərin aparılması üçün müvafiq göstərişlərini
vermişdir.
Eyni zamanda, bu sahədə respublikamızın Birinci vitse-prezidenti Mehriban xanım
Əliyevanın fədakar fəaliyyəti xüsusilə qeyd edilməlidir. Məhz onun rəhbərliyi
ilə ardıcıl şəkildə sivilizasiyalararası dialoqun qurulması sahəsində dünyanın
tanınmış elm və mədəniyyət xadimlərinin də iştirak etdiyi bir sıra mötəbər
tədbirlərin, konfransların və beynəlxalq forumların Azərbaycanda keçirilməsinə
nail olunmuşdur. Mehriban xanımın beynəlxalq miqyasda uğurlu fəaliyyəti
nəticəsində Azərbaycan həqiqətləri dünyaya çatdırılmış, ölkəmiz ən nüfuzlu
mədəni və idman yarışlarına evsahibliyi etmişdir. Onun rəhbərliyi altında
Azərbaycanın zəngin mədəni irsi, milli-mənəvi dəyərləri bütün dünyada uğurla
təbliğ olunmuşdur. Uzun müddət rəhbərlik etdiyi Heydər Əliyev Fondu nəinki
Azərbaycanda yüzlərlə təhsil ocağı və məscidlər inşa və təmir etmiş, habelə
ölkənin sərhədlərindən uzaqda Pakistanda, Rumıniyada məktəblər tikilmiş,
Avropada və Rusiyada dünya mədəni irsinə aid olan tarixi-dini abidələr inşa və
təmir olunmuşdur. Həmçinin məhz Mehriban xanımın təşəbbüsü ilə yüksək humanizm
prinsipləri rəhbər tutularaq ölkəmizdə geniş əhatəli amnistiya aktları həyata
keçirilmiş, yüzlərlə ailəyə sevinc bəxş edilmişdir.
Bu gün Azərbaycan dövlətçiliyinin ən mühüm problemi ölkənin ərazi bütövlüyünün
təmin olunmasıdır. Ermənistan Respublikasının təcavüzü nəticəsində işğal altına
düşmüş ərazilərimizin azad edilməsi, viran qoyulmuş kənd, rayon və
şəhərlərimizin bərpa olunması, sayı bir milyona çatan və uzun müddətdən bəri
məşəqqətli köçkün həyatı sürən soydaşlarımızın doğma yurd-yuvalarına qayıtması
Azərbaycan dövlətinin qarşısında çox məsul bir vəzifə, ən vacib məqsəd kimi
durur. Müstəqil dövlətçiliyimizin banisi, müasir Azərbaycanın memarı, böyük
öndərimiz Heydər Əliyevin siyasi xəttini uğurla davam etdirən möhtərəm
Prezident İlham Əliyev xalqımıza hədsiz məhrumiyyətlər, müstəqil dövlətimizə böyük itkilər gətirmiş təcavüzə son qoyulması üçün çoxşaxəli və səmərəli
hüquqi-diplomatik addımlar atır. Bütün bunların nəticəsidir ki, indi dünya
birliyi Azərbaycanın haqlı olduğunu, Ermənistanın işğalçı və təcavüzkar siyasət
yeritdiyini getdikcə daha yaxşı anlayır. Təsadüfi deyil ki, bir çox mötəbər
beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən qəbul edilən qərar və qətnamələrdə
Ermənistanın Azərbaycan torpaqlarını işğal etməsi faktı birmənalı şəkildə
dəfələrlə təsdiqlənmiş, onun təcavüzkarlıqdan əl çəkməsi tələb olunmuşdur.
Zaman isə heç şübhəsiz, Azərbaycanın xeyrinə işləyir. Cənab
İlham Əliyevin
uğurlu rəhbərliyi sayəsində təkcə 2017-ci ildə dövlət büdcəsinin gəlirləri 3
milyard manat artmış, valyuta ehtiyatları 4,5 milyard artaraq 42 milyard dollara
çatmışdır. Ölkə iqtisadiyyatına 14,6 milyard dollar sərmayə qoyulmuş, ixracat 19
faiz artmış, ticarət balansında 6,2 milyard dollarlıq müsbət saldo meydana
gəlmişdir. Geniş iqtisadi imkanlar isə heç şübhəsiz, Azərbaycan Silahlı
Qüvvələrinin ən müasir silah və texnika ilə təchizatını sürətləndirməklə yanaşı,
təcavüzkar Ermənistanla ölkəmiz arasında nəinki dərin fərq, hətta ciddi
hərbi-iqtisadi uçurum yaradır. Bu amillər isə Azərbaycanın labüd qələbəsini
gündən-günə yaxınlaşdırır.
Bütün sahələrdə ulu öndərin siyasətini uğurla davam etdirən möhtərəm
Prezidentimiz, cənab İlham Əliyev bu siyasi xətti daha da inkişaf etdirərək
Cümhuryyətin 100 illiyi münasibətilə 2017-ci ildə xüsusi sərəncam imzaladı.
Sərəncamda Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin fəaliyyəti olduqca yüksək
qiymətləndirilərək deyilirdi: “Dünya birliyi tərəfindən tanınmış Xalq
Cümhuriyyətinin fəaliyyəti sayəsində Azərbaycanın beynəlxalq birliyin subyekti
olması 1920-ci ilin aprel ayındakı bolşevik işğalından sonra Azərbaycanın bir
dövlət kimi dünyanın siyasi xəritəsindən silinməsinin qarşısını aldı”.
Nəhayət, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 10 yanvar 2018-ci il
tarixli iclasında dövlət başçısının bu ili “Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti ili”
elan etməsi bu dövlətin tariximizdə oynadığı müstəsna rolu vurğulamaqla yanaşı,
onun əsasını qoyduğu ideyaların əbədiliyinin və həmişəyaşarlılığının növbəti
təsdiqidir. Prezident İlham Əliyev həmin iclasdakı çıxışında demişdir: “Bu il
biz müstəqilliyimizin yüz illiyini qeyd edəcəyik. Yüz il bundan əvvəl müsəlman
aləmində ilk dəfə olaraq demokratik respublika yaradılmışdır. Biz fəxr edirik
ki, bu respublikanı Azərbaycan xalqı yaradıb və bir daha bütün dünyaya nümayiş
etdirib ki, Azərbaycan xalqı böyük xalqdır, istedadlı xalqdır, azad xalqdır.
Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin yaradılması və iki il ərzində fəaliyyəti tarixi
hadisə idi. Azərbaycan o ölkələrdəndir ki, hələ yüz il bundan əvvəl ən ülvi
demokratik dəyərləri nəinki bəyan edib, öz praktiki fəaliyyətində onları təmin
edib. Bugünkü Azərbaycan, müstəqil Azərbaycan Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin
varisidir. Biz Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin bütün demokratik ənənələrinə
sadiqik və bu ənənələri yaşadırıq”.
Prezidentin qarşıya qoyduğu vəzifələr və 2018-ci ildə görülməsi nəzərdə tutulan
işlər isə bir növ “Cümhuriyyət ilinə” ərməğan olacaqdır. Belə ki, ümumilikdə
ölkə iqtisadiyyatına 15 milyard dollar sərmayə qoyuluşu gözlənilir. Habelə
irimiqyaslı layihələrdən TANAP layihəsinin, Ələt Dəniz Ticarət Limanının birinci
mərhələsi başa çatdırılacaq, ikinci süni peykimiz olan “Azerspace-2” kosmosa
çıxarılacaq. Sahibkarlığa Kömək Milli Fondu sırf daxili imkanlar hesabına yerli
iş adamlarına 170 milyon manatdan artıq güzəştli kredit verəcək. 20 min köçkün
ailəsi yeni inşa ediləcək evlərə və mənzillərə köçürüləcək. Ölkədə 137 modul
tipli məktəb, 6 yeni mərkəzi rayon xəstəxanası, 3 “ASAN xidmət” mərkəzi 2
Olimpiya idman kompleksi, bölgələrimizdə yeni sənaye parkları, 10 yeni xalça
fabriki tikilərək istifadəyə veriləcək. 160 milyon dollarlıq kənd təsərrüfatı
texnikası alınacaq, 300-dən artıq subartezian quyu qazılacaq və ən azı 100 min
hektar heç vaxt suvarılmamış ərazi əkinçiliyə açılacaq. Sevindirici haldır ki,
bütün bunlar Cümhuriyyətin yubileyinə veriləcək töhfələrin heç də tam siyahısı
deyil.
Beləliklə, sadalanan məqamlar bir daha onu sübut edir ki, bu gün insan hüquq və
azadlıqlarına, qanunların aliliyinə hörmət prinsiplərinə prioritet istiqamət
kimi müstəsna dəyər verən müstəqil Azərbaycanın iqtisadi cəhətdən inkişaf etmiş,
hüquqi, dünyəvi və demokratik dövlət imicinin formalaşmasında, onun möhkəm
təməllərinin qoyulmasında görkəmli dövlət xadimi Prezident İlham Əliyevin
xidmətləri əvəzsizdir və daim tariximizə qızıl hərflərlə yazılacaqdır. Biz isə
arzu edək ki “Cümhuriyyət ili” bütün həmvətənlərimiz üçün birlik, bərabərlik və
həmrəylik ili kimi tariximizə əbədi həkk olunsun.
Siyavuş NOVRUZOV,
Milli Məclisin İctimai birliklər və
dini qurumlar komitəsinin sədri,
Yeni Azərbaycan Partiyasının
icra katibinin müavini