Bir neçə uşaq cəm olub sanama yolu ilə iki
usta(başçı, dəstəbaşı və ya molla) seçirlər. Sonra ustalar (başçı,
dəstəbaşı və ya molla) təyin olunduqdan sonra dəstələrə bölünmək üçün
halaya gedərək oyun iştirakçıları olan oğlan və qızlar iki dəstəyə
bölünüb bir-birindən 10-15 m aralı üzbəüz dayanır və əl-ələ tutub sıra
dəstə düzəldirlər. Oyuna başlayan dəstə iştirakçıları bir-birilə
deyişirlər:
1-ci dəstə: Qıy qılınc, qıy qılınc.
2-ci dəstə: Qıyma qılınc.
1-ci dəstə: Ox atdım.
2-ci dəstə: Oğru tutdum.
1-ci dəstə: Bənövşə.
2-ci dəstə: Bəndə düşə.
1-ci dəstə: Bizdən sizə kim düşə?
2-ci dəstə: Sizdən bizə
Adı gözəl, özü gözəl
Filankəs düşə (adı ilə deyilir).
2-ci dəstə elə uşaq seçməyə çalışır ki, ... onların səfini yara
bilməsin. Adı çəkilən qaçaraq rəqib dəstənin səfini yarıb o biri tərəfə
keçə bilsə, həmin dəstədən bir nəfəri özü ilə dəstələrinə əsir aparırdı.
Hərgah keçə bilməsə, özü onların dəstəsinə qoşulmalı idi. Oyunçuların
hamısını öz tərəfində saxlayan dəstə qalib hesab edilirdi. Göründüyü
kimi, oyun uşaqları həyatla üzləşdirir, ətrafdakılarla, təbiətlə
ünsiyyətə dəvət edir, onun bilik almasına, əmək vərdişləri əldə
etməsinə, hərəkət fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsinə kömək edir.