"Mən səhnəyə
hələ lazımam"
Nübar Novruzova: "Mənimlə
açıq-açığına vuruşmurlar..."
Əməkdar artist Nübar Novruzova uzun illərdir ki, Gənc Tamaşaçılar Teatrında çalışır. Həyatını ömürlük teatra bağlayan Nübar xanım hələ tələbə ikən Nuşiçin "Nazirin xanımı" əsəri əsasında hazırlanmış tamaşadakı Anka rolu ilə şöhrət qazanıb.
Canını teatrın yolunda fəda edən, sağlamlığını itirən aktrisa özünün dediyi kimi, on il teatrı çiynində daşıyıb. O, İlyas Əfəndiyevin "Sən həmişə mənimləsən"ində Nargilə, Şekspirin "Kleopatra"sında Kleopatra, Nazim Hikmətin "Şöhrət və unudulan adam"ında professorun qızı, "Duel" televiziya tamaşasında Nazlı, eləcə də digər əsərlərdə və filmlərdə yaddaqalan, tamaşaçıların sevgisini qazanan obrazlar yaradıb.
Aktrisa əməkdaşımızla söhbət zamanı teatrdakı xidmətlərindən və gələcək rollarından, arzularından danışıb...
- Necə oldu ki, aktrisa oldunuz?
- Mən
Naxçıvan şəhərində böyüyüb
boya-başa çatmışam. May
ayına qədər Naxçıvanda olurdum. Maydan sonra Batabata, Gömürə düşərgəyə
gedirdim. Bir də Sisyanın Ağüdü, Comərd, Dəstəgird,
Qızılcıq kəndlərinə gedirdim...
Yaxşı oxuyurdum,
tədbirlərdə gözəl şeirlər deyirdim. Televiziyada çıxış edirdim. Kiçik filmlərə çəkilirdim. Beləliklə, məni tanıyırdılar.
Ədəbiyyat müəllimimiz Nəcibə xanım, tarix
müəllimimiz Hüseyn müəllim, coğrafiya müəllimimiz
Dilarə xanım həmişə yadımdadı... Nəcibə
xanım, Həmid Arzulu və Hüseyn müəllim məni
çox istəyirdilər... Sinifdə
uşaqlar səs salanda, bu müəllimlər məni lövhəyə
şeir söyləməyə
çağırırdılar. "Ana və
poçtalyon" və s. şeirləri deyirdim, uşaqlar
sakitləşirdi. Müəllimlər də deyirdi ki, sən
aktrisalığa get. Televiziyada tez-tez
çıxış elədiyimə görə artıq
Naxçıvan əhalisi məni tanıyırdı.
Deyirdilər ki, səndən gözəl aktrisa olar, bu sahə
üzrə get. Doğrusu, mən
hüquqşünas olmaq istəyirdim. Taleyin
qisməti belə oldu ki, aktrisa oldum. Mənim
atam bizi hər altı-bazar Naxçıvan Dövlət Dram
Teatrına aparırdı. Biz altı
uşaq idik. Bu kişi
hamımızı musiqi məktəbinə qoymuşdu. Bacılarımın biri kamançaya, biri gitaraya,
biri də nağaraya gedirdi. Mən həm
qarmon, həm piano çalırdım. Axşamlar
gözəl havada oturub çalıb-oxuyurduq. Bizi
hamı ailə ansanblı kimi tanıyırdı...
İncəsənət
İnstitutuna imtahan verməyə gəlmişdim. İçəri girdim. Müəllimlər
hamısı gülüşdü. Mən
əynimə-başıma baxdım. Fikirləşdim
ki, nəyim düz deyil ki, bunlar mənə gülürlər.
Gördüm ki, bu, yaxşı
gülüşdü. Mənə gözəl-gözəl
sözlər dedilər, pianoda çaldım, oxudum, şeir
dedim. Dedilər ki, sən anadangəlmə sənətkarsan.
O biri imtahanlara girəndə, artıq müəllimlər məni
tanıyırdılar. Yolda məni görəndə müəllimlər
qucaqlayıb gülüşürdülər...
- Hələ tələbə ikən
diplom işiniz sizə şöhrət gətirib. Bu necə oldu?
- Nuşiçin "Nazirin
xanımı" əsərində Ankanı oynamışam.
Şekspirin "Qış
nağılı"nda Germionu oynamışam. Mən bir əsərdə elə olurdu ki, iki rol
oynayırdım. Mənim müəllimim
Rza Təhmasib, Adil İsgəndərov, səhnə
danışığı müəllimim Könül
xanım olub. Elə oldu ki, 3-cü kursdan
bu dahi insanları itirdik. Dördüncü
kursda Zəminə Hacıyeva oldu bizim kurs rəhbərimiz.
O mənə "Nazirin xanımı"nda Ankanı verəndə,
mən bu rolu oynamaq istəmədim. Dedim ki, qulluqçunu
oynayacağam. Həmişə baş qəhrəmanları
oynamışam. İndi mənim kimi qəşəng
bir qıza qulluqçu rolunu verir? Özümdən
çox müştəbeh idim. Dedim,
mən bu rolu oynamayacağam. Dedi ki, "sən Ankanı
oynayacaqsan". Mən gedib bir neçə
dondurma aldım. Qış vaxtı idi.
Dondurmaları yedim ki, boğazım
şişsin, xəstələnim, instituta getməyim.
Bir az xəstələndim. Zəminə
Hacıyeva gəlib dedi ki, "nə edirsən, et, sən bu
rolu oynayacaqsan". İnanın ki, o rol mənə
şöhrət gətirdi. Mən
qulluqçu Ankanı oynamaqla xarakter oynamağı öyrəndim.
Bu gün də bəlkə o çörəyi
yeyirəm.
Diplom tamaşası
ilə biz bütün rayonlara qastrola çıxırdıq.
O vaxtı belə şey olmamışdı. İlk
tələbə truppası idi. İlk tələbə
tamaşası idi ki, televiziyada verildi. Çünki o qədər
qüvvətli, gözəl alınmışdı... Bu gün də o dövrdə bu tamaşaya baxan
insanlar deyir ki, "yadınıza gəlir, sizin bir rolunuz var
idi, üzü çilli Anka". Mən tələbə
idim bu rolu oynayanda. Mənim bundan böyük xoşbəxtliyim
nə ola bilərdi? Tələbənin
oynadığı bir rol bu gün də xalqln yaddaşında
qalıb...
- Gənc
Tamaşaçılar Teatrında işlədiyiniz dövr
yaddaşınızda necə qalıb?
- Mən ora gələndə,
teatrın balaca, köhnə bir binası vardı. Sökülmək ərəfəsində idi. İlk dəfə teatra ayaq basanda, Həsən
Əbluc mənə rol təklif etdi. Məni
ora gətirən Yusif Vəliyev oldu. Çünki mən
hələ İncəsənət İnstitutunda oxuya-oxuya
televiziya tamaşalarına, "Hekayə axşamları"na çəkilirdim. Yusif Vəliyevlə
biz bir tamaşada oynadıq -"Baba, nənə və nəvə".
Mən onun nəvəsini oynayırdım.
O mənim əlimdən tutub teatra gətirdi. Məni
aktrisa kimi çox bəyəndi. Həsən
Seyidbəyli, Tofiq Kazımov, Mehdi Məmmədov da sənətimi
sevib dəyərləndirdi.
Xalidə
Hasilovanın "Bir sahilin adamı" tamaşasında Leyla
roluna dəvət aldım. O rol başqa aktrisanın idi.
Həmin aktrisa xəstələnmişdi deyə,
mənə verdilər. Mən o tamaşa
ilə ilk qastrola -Zaqatala-Qaxa getdim. Ordan qayıtdıqdan
sonra Ağakişi Kazımov mənə özbək əsəri
olan "Bir ailədə", Məmmədiyyə Yusifzadənin
"Azad çoban", rejissor Soltan müəllim mənə
Həsən Seyidbəyli və İmran Qasımovun "Sən
nə üçün yaşayırsan" tamaşasında
da Leyla, Azərpaşa "Sabah çoxdan başlanır"
əsərində Qumru rolunu verdi. Deyərdim ki,
"Sabah çoxdan başlanır" ən uğurlu rolum
oldu. Burda mənim dublyorum Məlahət
Abbasova idi.
Ən uğurlu
rollarımdan biri də Kamal Abdullanın "Unutmağa kimsə
yox" əsərində qadın obrazı idi. Vaqif İbrahimovun rejissoru olduğu bu tamaşaya
baxanlar mənim rolumu çox bəyənmişdilər.
Bu yaxınlarda o tamaşadan olan şəkilləri
tapdım, özümü tanıya bilmədim. Çox
qeyri-adi gözəllik var idi...
Sonra Əli
Əmirlinin "Ərizə" əsərində Nazlı
obrazı mənə şöhrət gətirdi. Bizim
sevimli aktrisamız Şəfiqə Məmmədova indiyə qədər
deyir ki, "sizin o rolunuz yadımdan çıxmır"...
Marat Haqverdiyevin
"Lambada" və "Məşuqələr" əsərlərini
Mərahim Fərzəlibəyov tamaşaya qoydu. Orda da çox gözəl tərəf müqabillərim
var idi. Tamaşaçılar bilet
tapmırdı tamaşaya. Teatrda elə günlər də
görmüşük...
- Bəs
Kleopatranı oynamağınız necə oldu?
- Orxan Fikrətoğlunun
"Şəkilçi və ya şəkilçi"
televiziya filminə "Sabah" studiyasında Rövşən
Almuradlının rejissorluğu ilə çəkildim. Ramiz Mirzəyevin rəhbərliyi altında. O əsərdən
sonra biz istədik ki, Salam Qədirzadənin "46 bənövşə"
əsərini telefilm kimi çəkək. Bu an
Ramiz Mirzəyev mənə dedi ki, "mən səni
Şekspirin "Kleopatra"sındakı Kleopatra roluna dəvət
edirəm". Təəccübləndim... Mənə
qorxu gəldi. Dedim, mən klassika istəmirəm.
Dedi ki, "cən o rolu sonra da oynaya bilərsən, amma bu hər
zaman alınmaz... Sən bu rolu oyna. Gözəl də oynayacaqsan. Bu
rol sənin yaradıcılığına yazılacaq".
Dedim ki, mən bu rolu oynaya bilmərəm. Dedi ki, "sən
yetişmisən, əsl Kleopatrasan". Məni
məcbur etdilər, o rolu işlədim. Tamaşadan
sonra o rolu bəyənmədim, ağladım. Dedim,
"bu nədi, silin getsin..." Ramiz müəllim dedi ki,
"sən on il bundan sonra o tamaşaya bax. Necə
gözəl xariqələr yaratmısan, bunu sonra biləcəksən".
İndi insanlar bu tamaşaya baxırlar, deyirlər
ki, "Nübar xanım, bu, möhtəşəm bir
işdi". Mən orda canlı ilanla
oynamışam. Baxmayaraq dağ yerində,
kəndlərdə böyümüşdüm, amma ilandan
qorxurdum. Deyirdim, ilan rastıma
çıxsa, ölərəm. Təsəvvür
edin, 2-3 dənə qutuda ilan gətirdilər. Mən o ilanları görəndə əsirdim.
Amma məşq elədim, rolun içinə
girdim. Rolun möhtəşəmliyi, onun
aurası məni özünə çəkdi. Mən necə o ilanı götürdümsə, elə
bildim ki, bir oyuncaq alıram əlimə. Mən
ilana baxdım, ilan mənə. İlan məni
ovsunlayırdı. Mən ilanı sinəmə
qoydum. Onun buzunu indiyəcən hiss edirəm. İlan məni "sancdı". Dərindən
nəfəs aldım... Onunla da səhnə
bitdi. Çünki o dərəcədə
obrazda idim ki, heç nə hiss eləmirdim. Düşünmürdüm ki, obraz yaradıram.
Elə bilirdim ki, yaşayıram. Antonini itirmişəm. Dövlətimi,
torpağımı itirmişəm...
- İndi bəs
ürəyinizə yatan hansı bir möhtəşəm rolu
oynamaq istərdiniz?
- Eh, sonra yolumu qara lentlə
bağladılar. Bir də görürsən ki, mane olurlar
da... Ən qorxulusu odur ki, gizlidir düşmən,
açıq düşmənlə vuruşmağa nə var
ki... Açıq düşmən bilir ki, mən
vuruşan deyiləm. Mən sülhsevərəm.
Ona görə də onlar mənimlə
açıq-açığına vuruşmurlar. Bilirlər ki, vuruşmayacağam. Mənim
içimdə yoxdu o vuruşmaq...
Ən böyük
arzuladığım rollardan biri Paulo Visininin "Sükut
divarı"ndakı ana obrazıdı. Onun
da ki, ssenarilərinin hamısını yox elədilər.
Dedilər ki, yoxdu əsər. Kimə
lazım idi, o yox etdi...
- Səhhətinizlə
bağlı soruşmaq istəyirəm. Eşitdiyimə
görə ürəyinizdən əməliyyat olunmusunuz.
İndi özünüzü necə hiss edirsiniz?
- Yox, bu gün xəstəlik barədə
düşünmürəm. Hamının səhhətində
problem ola bilər. Ən əsası
odur ki, mən bu gün işləyirəm, mən bu gün
ayaq üstəyəm. Mən bu gün saat
yarımlıq tamaşanı təkbaşına apara bilirəm.
Elə tamaşaçı var ki, mənim eyni
obrazıma düz dörd dəfə gəlib baxıb.
Şükür edirəm.
Bunu mən özüm yaradıram. Mən səhnəyə hələ lazımam.
Mənim səhnədə hələ deyəcək
sözlərim, rollarım var. Bu gün teatra gəlirlər,
bu yaşımda mənim tamaşalarımı sevirlər, bəyənirlər,
alqışlayırlar. Mən o
tamaşaçılarımın əlindən öpürəm.
Onlar məni saxlayır, yaşadır.
Onlar deyəndə ki, "Nübar xanım, tamaşanıza
baxdıq, bəyəndik", inanırsınız, nə qədər
qida alıram...
- Siz də bəzi sənət
adamları kimi əməliyyatla cavanlaşmaq istəyərsiniz?
- Əsla yox. Bir dənə saçımdı. O
saçımı da rəngləmirəm. İldə-ayda
bir dəfə nəsə rəngləyərəm. Üzümə heç nə eləmirəm. Mən təbiiliyi sevirəm. Mənim
ən çox sevdiyim filmlərdən biri "Titanik"
filmidir. Orda yaşlı aktrisa var -qəhrəmanın
yaşlı variantı -xatirəsini danışır. Əlində qızıl boyunbağı. Onun
üzündə nə qədər qırışlar var
idi... O qırışlar nə qədər gözəl idi...
Mən o qırışların vurğunu oldum.
O aktrisanın üzünün mimikası, özü də
gözəl idi... Bax, mən
üzüqırışlı elə bir obraz yaratmaq istəyirəm.
Yaxşı, hamı əməliyyat eləsin.
Bəs onda üzüqırışlı obrazları kim oynasın? Deyirəm, heç olmasa, o
obrazları da mən oynayaram da...
(ardı
var)
Namiq
MƏMMƏDLİ
Ekspress.-2014.- 27-29
sentyabr.- S.20.