E L E K T R O N   M Ə L U M A T   B A Z A S I


ŞİRMƏMMƏD HÜSEYNOVUN DEYİMLƏRİ


Millət tarixini bilməsə, millət kimi formalaşa bilməz.


Siyasi mədəniyyət XX əsrin ən böyük nailiyyətidir.


Tükənməyən bir şey varsa, o da insan beynidir.


Günəş enerjisi və insan beyni bəşəriyyətin taleyini həll edəcək.


İstiqlal bütün xalqın əsəridir.


Xalq hələlik siyasətçilərlə siyasətbazları yaxşı seçə bilmir. Odur ki, kim siyasətbazlıqla məşğul olub xal toplamaq istəyirsə, xalqa xəyanət edir. Gəlin, bunu unutmayaq.


Tarix də göstərir ki, hansı xalq, hansı ölkə imperiya ambisiyası ilə, şovinizm ideologiyası ilə yaşayırsa, düşmənsiz keçinə bilmir. Ona xalqı sakitləşdirmək, zorla işlətmək, qazandığını əlindən almaq üçün düşmən obrazı lazımdır. Çünki düşməni olan xalq hər cür əzab və əziyyətə dözür, təki düşmənə qalib gəlsin.


Kim yaşadığı cəmiyyəti yaxşı tanımırsa, ondan jurnalist olmaz.


Sement olmasa binalar necə tikilə bilər, daş daşın üstündə necə dayana bilər? Sement milli ideologiyadır. Bu ideologiyanı yaratmaq üçün gərək jurnalistlərimiz də çalışsınlar.


Adamın təbiətində gərək xeyirxahlıq ola. Jurnalistin ki, təbiətində sancmaq oldu, o redaksiya batdı. Hara getdi dava çıxarıb gələcək. Nə yazsa, altından su çıxacaq. Çünki təbiətində sancmaq var. Jurnalist gərək xeyirxah ola, yaxşını görməyi bacara. Yeniliyi görməyi bacara. Bu dünyada yeniliyi görməkdən çətin şey yoxdur.


Üzeyir bəy sənəti ilahi sənətdir, allah vergisidir, tarixin və taleyin bizə böyük töhfəsidir. Müqəddəslik onun həm sənətində, həm də heç vaxt unudulmayan çöhrəsindədir.


Bəşəriyyətin öz obyektiv inkişaf qanunları var. Tarix bu qanunlarla yaranır. Zor gücünə ölkəni təbii inkişaf macərasından çıxarmaq asandır. Lakin onu bu məcraya qaytarmaq dünya sivilizasiya ölkələri sırasına daxil etmək qədər çətin imiş.


Hər şeydən əvvəl, biz məhz müqəddəslərin və onlarla həmfikir olanların əzm, qətiyyət, rəşadət və imana sədaqətləri sayəsində mövcuduq. Məhz vətəni ilahicəsinə sevən böyük ağıl və istedad sahibləri müqəddəs elan oluna bilər.


Yer üzündəki bütün təbii fırtınalar Günəş enerjisinin qeyri-bərabər, insafsızcasına bölünməsindən, inqilablar isə ictimai-siyasi, milli ədalətsizlik zəminində meydana gəlir və buradan da ictimai inqilablar, sarsıntılar, böhranlar yaranır. Bu həqiqəti dərk etmək lazımdır.


Siyasi mədəniyyət olan ölkələrdə şəxsiyyət ön planda, avtoritar rejim olan ölkədə isə dövlət və partiya ön plana keçir.


Farmasiyaları atlanmaq siyasi avantüradır. Təbii və normal inkişafı heç bir şey əvəz edə bilməz. Ümumiyyətlə, zorakılıq insanın görmədiyi, nəzərə almadığı fəlakətlərə səbəb olur. Təbiət və cəmiyyət zorakılığı heç kəsə bağışlamır.


Milli təkəbbür, milli lovğalıq kimi millətə ziyan vuran ikinci bir amil yoxdur. Təvazökarlıq, sadəlik, təmkinlilik hər bir millətə də xas olmalıdır.


Təbiətdə sel yuxarıdan aşağıya axırsa, cəmiyyətdə əksinədir. Aşağıdan el gücü, sel gücü olur, inkişafın qabağını kəsmiş yuxarıların üfunətini silib-süpürüb aparır. Yuxarıdan inqilab heç vaxt tərəqqi və inkişafın yolunu geniş açmağı qarşısına məqsəd qoymamış və qoya bilməz. O, özünün yaratdığı ictimai xəstəlikləri özü sağalda bilməz. Burada xalq təbabəti, xalqın kəsərli müalicə üsulu lazımdır.


Ziyalılığın əsas meyarı savad və diplomdan artıq vicdandır, ictimai vicdan, milli vicdandır. Ağa qara, qaraya ağ demək və ziyalılıq bir yerə sığışan deyil.


Dirilər: bugünkü nəsil bütün əcdadların ruhu qarşısında cavabdehdir, onların qoyub getdikləri torpaq və vətən qarşısında öz tarixi borcunu yerinə yetirmək üçün hökmlüdürlər.


Vətən istiqlalsız, dövlət hürriyyətsiz olmaz.


Son 70 ildə əsrin ilk iki onilliyində yetişmiş ictimai-siyasi xadimlərin, şəxsiyyətlərin – M.Ə.Rəsulzadə, Ə.Ağayev, Ə.Hüseynzadə, Ə.Topçubaşov, F.X.Xoylu, N.Yusifbəyov, Ü.Hacıbəyli və başqalarının Azərbaycan “tarixi”ndən bu və ya başqa şəkildə çıxarılmaları üçün göstərilən səylər (!) həqiqəti gizlətməyin bir forması idi. Məlumdur ki, “tarixçilərimizin” bu cəhdlərinə, qadağalarına baxmayaraq, onların yazılarını dövrün mətbuat orqanları qoruyub saxlamışdır.


Hər bir insan və xalq üçün özünü tanıtmamaqdan böyük təhlükə yoxdur. Özünü tanımayan millət tarixi inkişaf yolunu və səmtini düzgün müəyyənləşdirə bilməz.


Xalqın qədər və taleyində şəxsiyyətlərin rolu əvəzsizdir. Millət, xalq şəxsiyyətləri ilə tanınar.


Xalqın başını uca edən, onu yaşadan, tərəqqi və təkamülünü istiqamətləndirən, mühafizə və müdafiəsini təşkil edən şəxsiyyətlər xalqın ən böyük dövlətidir.


Tərəqqi üçün azadlıq və istiqlal gərəkdir.


Müəllim məsələsi hər millətin ölüm-dirim məsələsidir.


Doğrudan da fantaziya adamı həm də yolundan çıxaran peşədir. Fantastlar bildiklərini saysınlar, görək fələk və tarix nə sayacaq.


Məddahlıq köhnə “sənətdir” davamçıları hər zaman var.


Kitabdan ad silmək olar, tarixdən yox!


Aldanmayan, aldatmayan təkcə tarixdir.


Məzlum millətin mətbuatı da məzlum olur.


Düşmənini tanı, milli intibahını yüksəlt.


Müstəqil dövlətə azad jurnalistika gərəkdir.


Diktaturadan demokratiya yarana bilməz.


İmperiya dağılır, ruhu qalır.


Söz azadlığı insanın təbii azadlığıdır.


Söz azadlığı həm təbii, həm də ictimai hüquqdur.


Keçmiş sistemi zorla yıxmaq olar, amma zorla idarə etmək olmaz.


Xüsusi mülkiyyət olmayan yerdə demokratiya, demokratiya olmayan yerdə isə hüquqi dövlət olmaz.


Tarixin dərslərini unutmaq faciəli ola bilər.


Burası da isbat olunmuş bir həqiqətdir ki, ayıqlığı aşağı təbəqədən başlanmış olan məmləkətlər daha məsud, daha azad və daha müasir bir həyata nail olurlar.


Müasirləşmək üçün ilk əvvəl gərək özünə qayıdasan. Öz milli varlığını isbat edəsən ki, o kökdə müasirləşəsən. Yoxsa, Avropanı, Amerikanı təqlid etmək müasirləşmək deyil.


İstiqbal bütün xalqın əsəridir.


Fəda ol, qədir gör.


Eşidən qulaq, nəcabət, dərin düşüncə gərək.


Külək yaradanlar mütləq tufana düşürlər.


İstiqlaliyyət ruhu xalqın namus və şərəfidir.


Vətəndaş cəmiyyəti olmayan yerdə ən yaxşı söz də göyə atılan güllə kimidir.


Məddahlardan ibarət parlament millət dərdi çəkə bilməz.



“Milli faciədən “bayram” düzəldənlərin faciəsi də qaçılmazdır”, “əsrlər keçir, təcavüzkar erməni xisləti dəyişmir”.


Hal-hazırın kökü keçmişdədir... Keçmiş gələcəyin iynəsidir.


İnsanı yaşat ki, millət yaşasın, dövlət yaşasın!


Ədalət hissi, həqiqət hissi insanın qanına ictimai ədalətsizliklərlə daxil olur. Kim ictimai ədalətsizlik uğrunda mübarizə aparmırsa, deməli yel dəyirmanları ilə mübarizə aparır.


Hər bir xalq öz taleyinə layiqdir, vicdanımız necəsə, vətənimiz də elədir!


Varislik millətin yetkinlik əlamətidir.


Tarix elmlə birləşəndə tarix olur.


Şəxsiyyətləri olmayan tarix deyil.


Dünyanın çoxdan qəbul etdiyi belə bir qanunauyğunluq var: güclü həmişə haqlıdır


Demokratiya yolundan sapmaq siyasi nadanlıq olardı.
 


Müxalifət son nəticədə xalqın milli dirçəlişinə imkan verən fikir və əməl zənginliyidir, daha bizim başa düşdüyümüz mənada qanlı-bıçaq olmaq deyil.


İnsafı, rəhmdilliyi itirmək ləyaqəti, insafı itirmək deməkdir.


Rəhmdillik, insaf, mürvət, böyük-kiçik, öz keçmişinə bağlılıq olmayan yerdə nə ədalət olar, nə inkişaf, nə də xeyir-bərəkət.


Xalqı ayıltmaq üçün bəzən min nəsihətdən bir fəlakət xeyirli olur.


Əsas məsələ odur ki, tarixdən kül, his-pas deyil, qeyrət qığılcımı, el-oba təəssübü, elpərəstlik ruhu, cəsarət və rəşadət hissi, bir sözlə, işıq götürülsün.


Demokratiya və aşkarlıq əgər bizim həyatımızda, işimizdə, fəaliyyətimizin bütün sahələrində dərin kök salsa, bərqərar olsa, kimin kim olduğu tez aşkarlanar.


Başsız, şəxsiyyətsiz, lidersiz xalq zülmətə düşmüş adam kimidir.


Siyasət ümumilik sevir, amma konkretlik də istəyir.


Həqiqət müxtəlif fikir toqquşmalarından parlayar.


Bayrağı qaldırmaq hər kişinin işi deyil, amma onun altına nadanı buraxmaq cahillikdir.


Ailə hər bir cəmiyyətin, dövlətin, millətin varlığının ilk rüşeymi, binasıdır. Bu binanın necəliyi xalqın neçəliyini müəyyənləşdirir.


Düşmənini tanımayan, öz torpağını və ulusunu qorumağa hazırlaşmayan ölkə məhvə məhkumdur.


Ac ölkədə avtoritarizm, totalitarizm olar, hürriyyət, azad inkişaf isə olmaz.


Məhv olmağa hazır olmayan bir xalq azad ola bilməz.


Tək-tək insanlar kimi, bəzən xalqlar da imtahan verməli olurlar, tarix qarşısında, əcdadların ruhu, qoyub getdikləri torpaq və gələcək nəsil qarşısında.


Vicdan olmayan yerdə həyat, bərəkət, dirilik də olmaz.


Nəsillərin əsrlərlə qazandığını və hifz etdiyini itirmək nə qədər əzablı və faciəlidirsə, onu yenidən ələ gətirmək yüz o qədər çətin və məşəqqətlidir.


Vətən istiqlalsız, dövlət hürriyyətsiz olmaz.


Ədalət insanın bütün əxlaqi keyfiyyətlərinin özülüdür.


İstiqlaliyyətin düşməni müstəbiddir, müstəbidin keyfiyyətləri və psixologiyası adamları əsarət altına almaq və onlara zülm etməkdir.


Tarixə nəzər salmaq ondan kül deyil, od götürməyi bacarmaq deməkdir.


Özünü tanımayan millət tarixi inkişaf yolunu və səmtini düzgün müəy-yənləşdirə bilməz.


Biz keçmişimizi ona görə sorğu-suala çəkir, öyrənirik ki, bu günümüzü bizə izah etsin, tanıtsın və gələcək yolu müəyyənləşdirməyə yardım etsin.


Tarixin və taleyin hökmü ilə istiqlaliyyətə qovuşmaq böyük xoşbəxtlik, böyük səadətdir.


İstiqlaliyyət çox böyük tarixi maneələri aradan qaldırmaqla mümkün olur.


Vətən məhəbbəti, vətəndaşlıq hissi, vətənin taleyi üçün daim həyəcan və narahatlıq keçirmək ilahi hissdir, müqəddəs borcdur.


Öz tarixi keçmişi ilə vərəsəlik əlaqəsi yarada bilməyən, deməli, arxasında mənəvi boşluq olan xalqın başı dumanlı, qüvvələri pərakəndə, gələcəyi qaranlıq olar.


Cahil və nadanın əlinə odlu silah vermək ətraf üçün nə qədər qorxuludursa, siyasi mədəniyyəti, milli qeyrəti, şərəfi olmayan kəmsavadların və qələm dəllallarının əlinə söz silahı, mətbuat orqanı vermək cəmiyyət üçün ondan yüz qat qorxuludur.


Hədə-qorxu gəlmək, imperiya ambisiyası ilə danışmaq fayda verən şey deyil.


Yalan sahibsizlikdən doğur. Hər şeyin sahibi olmalıdır. Torpağın da, istehsalatın da, ev-eşiyin də, yolun da, ticarətin də.


Xalqı hər şeydən əvvəl tarixi şəxsiyyətləri ilə tanıyırlar.


Bu gün dünənin, sabah bu günün davamıdır.


Nə tarixçilər, nə də tarixi şəxsiyyətlər öz dövrlərinin tam həqiqətlərini axıra qədər deməyiblər, açmayıblar. Bunu sonrakı qərəzsiz, təmənnasız tarix elmi deməlidir.


Millətin varlığı – torpağında, mənəvi qüdrət mənbəyi keçmişindədir.


Öz gücünə, qüdrətinə və cəsarətinə, ən vacibi, gələcəyinə inanmayan xalq məhvə məhkumdur.


İnamsızlıq, hər şeyə və hər kəsə şübhə ilə yanaşmaq, vəzifə və sərvəti ideal saymaq milli fəlakətə aparan yoldur.


Tarixi reallıq, cəmiyyətin öz inkişaf yolu var. Bundan kənarda heç bir xoş güzəran yarana bilməz.


İndinin kökü keçmişdədir, keçmiş isə gələcəyin iynəsidir.


Tarixdən öyrənmək, ibrət dərsi götürmək olar. Amma tarixi imtahana çəkmək, ondan riyakar siyasi məqsədlər üçün istifadə etmək, hətta tarix üzərində mühakimə qurmaq yol verilməzdir.


Qonşularını tanımayan millət özünü də dərk edib tanıya bilməz.


Tarixdən kül, his-pas deyil, qeyrət qığılcımı, el-oba təəssübü, elpərəstlik ruhu, cəsarət və rəşadət hissi, bir sözlə, işıq götürəsən gərək.


Xalqın böyük əksəriyyətini arxasınca apara biləcək siyasi partiya olmasa qələbə olmaz.


Cümhuriyyəti öyrənmək üçün xüsusi institut lazımdır.


Dövləti demokratik düşüncəli, vətənpərvər adamlar idarə etməlidir.


Kimdənsə ummaq böyük xəstəlikdir. Gərək hər kəs vətəndaş ola. Dövlətdən tələb eləyəndə gərək birinci özün nə isə edəsən, sonra tələb edəsən.


Hərə öz əməyinin mükafatını öz vicdanından almalıdır.


Namuslu, qeyrətli, düz adamı müdafiə etmək xalqın ən birinci vəzifəsidir.


Ziyalı millətinin düşünən beyni, görən gözüdür


.Jurnalistin siyasi mədəniyyəti heç bir yazıçıda ola bilməz. Jurnalistlər günün tarixini yaradanlardır. Tarixçilər ilin.


Mən həmişə jurnalistika tarixini araşdırmışam. Kişilər var ki, bunun əsasını qoyublar. Bunları dəqiq bilməyəndə, ənənə qana daxil olmayanda vəziyyət çətin olur. Millətə xidmətin yolunu bilmək lazımdır. Millət tarixini bilməsə, millət kimi formalaşa bilməz. Kim desə ki, çətin oldu, mən millətə qulluq eləyə bilmədim, səhv eləyir. Gərək hər dövrdə onun yolunu tapasan.


Bizi irəli getməyə qoymayan düşmənçilik hissidir. Kim kimin əleyhinə tənqid deyirsə, onu qan düşməni hesab edirlər. Biz tənqidə öyrəşməmişik. Lakin tərifi sevirik. Kim yaşadığı cəmiyyəti yaxşı tanımırsa, ondan jurnalist olmaz. Gərək yaşadığın cəmiyyəti yaxşı tanıyasan, hansı qruplar var, hansı meyllər var, bizdə hələ bizi birləşdirən milli ideologiya yoxdur. Bu ideologiyanı yaratmaq üçün gərək jurnalistlərimiz çalışsınlar.


Ölmək qorxulu deyil, ən dəhşətlisi yaşamamaqdır. Adama insan kimi yaşamaq müyəssər olmursa, o, ruhən rahat yatmırsa, gələcəyindən narahat olmursa, uşaqlarının üzünə alnıaçıq baxa bilmirsə, keçmişə, namus-qeyrətə üzünü çevirmirsə, nəhəng kişilərin ruhu ilə danışmırsa, onların qoyub dediklərini öyrənmirsə, onları özünə böyük saymırsa, yaşamaq olmur. Mənim fikrimcə iki cür dövlət var. Bunun biri maddidir. Biri isə bizim mənəvi xəzinəmizdir.


<< < Geri