Son vaxtlar
kitabxanalarda
oxucularla
işin aktiv
forması kimi
mütaliəyə
dəstək
olmaq,
kitabla pis
rəftara və
kitab
oxumamağa
etiraz
əlaməti
olaraq,
mütaliəni
dəbə
çevirmək
məqsədilə
müxtəlif
aksiyalar
təşkil
edilir.
Aksiyanın
konkret
məqsədi və
gözlənilən
nəticələr
müəyyənləşdirilməli,
uğurlu ad,
şüar, parlaq
çıxışlar və
s.
hazırlanmalıdır.
Tərəfdaşlar
cəlb
edilməli,
müsabiqələr,
yarışlar
planlaşdırılmalı,
internet və
KİV-dən
istifadə
etməklə
oxucuları
məlumatlandırma
və ünsiyyət
təşkil
edilməlidir.
Valideynlərin,
müəllimlərin,
uşaqların,
gənclərin
mütaliəyə
cəlb
edilməsi,
gənclərin
hüquqi
maarifləndirilməsi,
ailə
qiraəti,
unudulmuş
kitabların
mütaliəsi,
kitabxanalara
yeni
kitabların
alınması və
s. ilə
əlaqədar
“Gəlin Kitab
Oxuyaq”
aksiyası
keçirilə
bilər.
Evlərə kitab
ataq. Kitab
idrak
mənbəyi,
kamillik
vasitəsidir.
İnsan əsl
təhsili
mütaliə
etməklə
qazanır, bu
vasitə ilə
öz ruhunu
qidalandırır,
daxilindəki
mənəvi
boşluğu
doldurur.
Çox oxuyan,
mütaliə edən
insan çox
bilir, geniş
dünyagörüşünə
malik olur,
cəmiyyətdə
özünün
layiqli
yerini
tapır.
“Evlərə
kitab ataq”
adı ilə
təşkil
edilən
kütləvi
aksiya açıq
kitabxanın
yeni bir
layihəsi ola
bilər.
Kitabxanaçı
fəal
oxuculardan
və könüllü
gənclərdən
ibarət qrup
toplayır və
ərazidə
yerləşən bir
neçə ev
seçilir.
Kitabxanaçı
əvvəlcədən
seçdiyi ən
çox oxunan
və ya
oxunmasını
daha
məqsədəuyğun
hesab etdiyi
kitabları
müəyyən
edilmiş
evlərə
paylayır.
Kitablar
ailələrə
verilərkən
müəyyən
müddət təyin
edilir və o
müddətdən
sonra
kitablar
evlərdən
yığılır.
Yaxşı olardı
ki, evlərə
kitab
verilərkən
ailələrin
oxu marağı
öyrənilsin.
Bunun üçün
anket
sorğular
hazırlanır
və evlərə
təqdim
edilir.
Növbəti
aksiyaya
qədər bu
sorğuların
nəticələri
təhlil
edilir.
Beləliklə,
Açıq
Kitabxana
“hər evə öz
kitabı”
prinsipi ilə
ərazidə
mövcud olan
ailələrin
mütaliə
vərdişlərinin
formalaşdırılmasına
və əhalidə
mütaliə
mədəniyyətinin
inkişafına
təsir
göstərir.
“Kitab
qiraəti
günləri”
əhali və
geniş
ictimaiyyət
arasında
kitabın
təbliği,
mütaliə
mədəniyyətini
formalaşdırmaq
və açıq
kitabxanaya
potensial
oxucu cəlb
etmək
məqsədilə
təşkil
edilir.
Öncədən
ərazidə
yaşayan
yaşlılar və
kitab oxumaq
imkanı
olmayan
fiziki
qüsurlu
şəxslər
müəyyən
edilir.
Onların
marağına
uyğun bir
neçə kitab
seçilir və
kitabxananın
gənc
oxucuları
tərəfindən
bu kitablar
oxunur. Açıq
Kitabxanaya
gələ
bilməyən
fiziki
məhdudiyyəti
olan
insanlar
üçün
kitablar evə
aparılır və
orada qiraət
edilir. Bu
barədə
kitabxananın
saytında
anons
yerləşdirməklə
geniş
ictimaiyyəti
məlumatlandırmaq
lazımdır.
Yaradıcı
adamlarla
görüş. Bu
görüşə
yazıçı və
şairlər,
rəssam və
heykəltəraşlar,
teatr
xadimləri,
musiqiçilər,
kitabxanaya
yaxın
ərazidə
yaşayan
digər
yaradıcı
sənətkarlar
dəvət oluna
bilər.
Belə
görüşlər
zamanı
yazıçı və
şairlər,
kitab
müəllifləri
imzalı
kitabları
oxuculara
təqdim edir,
dəvət
olunmuş
heykəltəraşlar
kitabxananın
yerləşdiyi
ərazidə
mövcud olan
abidələr,
yaratdığı
heykəllər,
rəssamlar
isə
çəkdikləri
rəsmlər
barədə
söhbət açır,
kitabların
onların
həyatındakı
rolundan
bəhs
edirlər.
Tədbirin
daha canlı
keçməsi üçün
sənətkara
fəaliyyəti
və gələcək
yaradıcılıq
planları,
əsərləri
həmçinin iş
prosesi
haqqında
suallarla
müraciət
edilir.
Görüşdə
mövzu ilə
bağlı olan
əyani
vasitələr və
eksponatlar,
kitablar
nümayiş
etdirilə
bilər.
Görüşdə
dəvət
olunmuş
sənətkarların
əl
işlərindən
ibarət guşə,
digər
tərəfdə
tarixi
abidələrimizi
nümayiş
etdirən foto
stend,
kitablardan
ibarət sərgi
təşkil etmək
məqsədəuyğun
olardı.
Görüş
haqqında
məlumat onun
keçirildiyi
vaxtdan
xeyli əvvəl
elan
olunmalıdır
ki,
iştirakçıların
görüşü
keçiriləcək
müəllifin
əsərləri ilə
tanış olmağa
vaxtı
çatsın.
Yazıçı və
şairlərlə,
xüsusilə
gənc
yazarlarla
müəllim və
şagirdlərin,
gənclərin
görüşlərinin
tez-tez
keçirilməsi
çox yaxşı
olardı. Belə
tədbirlər
şagirdləri
mütaliəyə
sövq edir,
bədii
yaradıcılığa
meyilli
uşaqları
ruhlandırır,
gənclərə isə
uğur əldə
etmək üçün
motivasiya
verir.
Müsabiqə.
Kiçikyaşlı
oxucuların
təşəbbüskarlığına
stimul verən
və onlara öz
yaradıcılığını
inkişaf
etdirmək
imkanı
yaradan
kütləvi
tədbir
formalarından
biri də
müxtəlif
mövzularda
təşkil
olunan
müsabiqələrdir.
Ən çox kitab
oxuyan
oxucu, ən
yaxşı rəsm,
ən yaxşı
inşa, ən
yaxşı şeir,
ən yaxşı əl
işi
nominasiyaları
üzrə
müsabiqələr
həyata
keçirilə
bilər.
Müsabiqənin
təşkili bir
neçə
mərhələdə
həyata
keçirilir.
Müsabiqə
keçirilməzdən
əvvəl onun
məqsədi və
şərtləri,
istifadəçilərin
yaş
xüsusiyyətləri
və imkanları
dəqiq nəzərə
alınmalıdır.
Bundan sonra
iştirakçıların
siyahısı,
müsabiqənin
keçirilmə
müddəti,
müsabiqənin
mərhələləri
və şərtləri
müəyyənləşdirilir.
Müsabiqənin
yekun
nəticələrinin
keçirilməsi
üçün
münsiflər
heyəti
təşkil
edilir və
münsiflər
heyətinin
tərkibinə
müsabiqənin
mövzusuna
uyğun
sahənin
mütəxəssisləri,
mədəniyyət
işçiləri,
kitabxana
rəhbərliyi,
digər
təşkilatların
təlim və
tərbiyə
işləri üzrə
təmsilçiləri
seçilə
bilər.
Qaliblər
müəyyən
edildikdən
sonra son
mərhələdə
qaliblərin
mükafatlandırılması
həyata
keçirilir.
Müsabiqə
təşkil
edilərkən
yaxşı olardı
ki, ərazidə
fəaliyyət
göstərən
məktəblər,
müxtəlif
yaradıcılıq
dərnəkləri
ilə
əməkdaşlıq
edilsin.
Uşaqlar və
yeniyetmələr
arasında
“Oxudun,
danış”
müsabiqəsi
keçirmək
olar.
Müəyyən dövr
ərzində (1
ay və ya 2
ay) kim daha
çox kitab
oxuyub
danışırsa
qalib o
müəyyən
edilir. Kitabxanaçı
öncədən
müsabiqə
haqqında
kitabxananın
bütün
oxucularını
məlumatlandırmalı
və ərazidə
yerləşən
məktəblər,
digər təhsil
müəssisələri
ilə birgə
müsabiqəyə
hazırlaşmalıdır.
Kitabxanaçı
öncədən
müsabiqə
müddətini
müəyyənləşdirir
və müsabiqə
iştirakçılarına
oxunacaq
kitabları
tövsiyə
edir.
Həvəsləndirmə
məqsədilə
qaliblərə
kitablar
hədiyyə
etmək və ya
fəxri
diplomlarla
mükafatlandırmaq
olar.
Oxuduğun
əsərlər
haqqında
fikirlərini
paylaş. Bu
tədbir
forması
mütaliəyə
həvəs
yaratmaqda
mühüm rola
malikdir.
Oxunmuş
əsərlərin
müzakirəsini
həm Açıq
Kitabxanada,
həm də
kitabxananın
saytı və ya
sosial
şəbəkələr
vasitəsi ilə
təşkil etmək
olar.
Müzakirələrdə
gənclər
oxuduqları
əsərlər,
onların
məziyyətləri,
kitabın daha
çox
xoşlarına
gələn
hissələri
haqqında
danışır, öz
qənaətlərini
həmyaşıdları
ilə
paylaşırlar.
Belə
müzakirələr
gənc
oxucuların
dünyagörüşünə,
maraqlarının
formalaşmasına
müsbət təsir
göstərir.
Kitablar
haqqında
fikir
mübadiləsinin
müsbət
cəhətlərindən
biri də odur
ki, oxucular
bir-birlərinə
mütaliə üçün
kitablar
tövsiyə edir
və beləliklə
oxunan
kitabların
sayı
müntəzəm
şəkildə
artır.
Oxudun rəy
yaz.
Kitabxanaçı
həmçinin
oxunulmuş
kitablar
haqqında
oxucuların
rəylərini
toplaya
bilər. Bu
zaman
oxucular
kitabxananın
rəy və
təkliflər
dəftərinə
hər
oxuduqları
kitab haqda
rəylərini
yazırlar.
Yazılan
rəylər
toplanır və
onları həm
saytda, həm
sosial
şəbəkələrdə
paylaşmaq və
ya çap etmək
olar.
Beləliklə,
bu üsulla
kiçikyaşlı
və yeniyetmə
oxucuların
özünü və
fikirlərini
ifadə
bacarıqları
formalaşır,
mütaliəyə
həvəsləri
artır.
Toplanmış
rəylər isə
həm
kitabxananın
oxucularının
fəallığının,
həm də hər
hansı bir
kitabın
oxunma
tarixçəsinin
göstəricisidir.
Açıq
Kitabxanada
“Hansı
kitabları
oxumusan?”
və ya
“Oxuduğun ən
maraqlı
kitab”
yazılmış
qutu
yerləşdirilir.
Qutunun
yanında
vərəqlər
qoyulur.
Həmin
vərəqlərdə
oxucular
oxuduqları
ən maraqlı
kitabların
adlarını
yazıb,
qutuya
atırlar.
Kitabxanaçı
bu vasitə
ilə
oxucularının
maraq
dairəsini
müəyyənləşdirir,
onların
mütaliəsini
istiqamətləndirir.
Eyni zamanda
daha çox
oxunan və
oxucular
tərəfindən
bəyənilən
kitabların
siyahısı
hazırlanır,
sərgisi
təşkil
edilir.
“Oxudun,
rəsm çək”.
Kitabxanaçı
həmçinin
oxuculara
kitab
verərkən
kitabı
mütaliə
etdikdən
sonra öz
təəssüratlarını
rəsmlər
vasitəsilə
ifadə
etməyi, yəni
rəsmlər
çəkməyi
xahiş edir.
Müəyyən
vaxtdan
sonra
oxucuların
çəkdiyi
rəsmlər
toplanıla və
həmin
rəsmlərdən
ibarət sərgi
təşkil edilə
bilər. Bu
üsul digər
oxucuları da
kitab
oxumağa və
kitabxanada
fərdi
sərgisinin
təşkilinə
həvəsləndirə
bilər.
Kitabxananın
saytında bu
rəsmlərin
virtual
sərgilərini
təşkil
etmək,
sosial
şəbəkələrdə
paylaşmaq da
olar. |